וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד הלא יאמן של חתול נופל מהשמיים על אדם וכלב במגפיים

16.10.2020 / 0:00

סרטון מוזר מאוד מסין מראה תקיפה של אדם קשיש על ידי חתול שנופל מהשמיים, כשהכלב שלו בלבוש תמוה מנסה להפחיד אותו. וההתפתחויות מסביב לסרטון לא מפסיקות להפתיע בכל יום שעובר

חמישה דברים שלא ידעתם על חתולים/מערכת וואלה! news

סרטון מוזר מאוד הפך לויראלי בטוויטרואנחנו עדיין מנסים להבין מה בדיוק ראינו בו. בסרטון מכבב חתול, שלא אכפת לו מכלום, שנופל לפתע מהשמיים ישר על ראשו של אדם שמאבד את הכרתו. הכלב, חברו הטוב של האדם, מגיע משום מקום כשהוא נועל מגפי כלבים, ומנסה להפחיד את החתול ולשמור על כבודו של הבעלים שלו - אולם החתול לא ממש מתרשם ממנו. כן. גם אנחנו מבולבלים.

הסרטון הביזארי הזה צץ לראושנה לפני כחודש, על ידי המשתמש @IAMNERDIShare בטוויטר, וצבר למעלה מ-16 מיליון צפיות ויותר ממיליון לייקים. התיעוד, שהופיע תחת הכותרת "לא הגעתי לעבודה כי חתול נפל לי על הראש ואז כלב בנעליים ניסה להגן על כבודי", גרם ללא מעט עימותים ושאלות - מאיפה לעזאזל החתול הגיע? למה הכלב לובש נעליים? למה העוברים ושבים לא באו לעזור לבחור האומלל? כמובן שבמקביל, האנשים שאוהבים חתולים ניסו להגן על החתול.

לא מאמינים לנו? צפו בסרטון המקורי והמוזר

השאלות הבוערות מהסרטון

המצייצים לא פחדו להגן על הכלב

גם אוהבי החתולים הגיבו

מה עלה בגורלו של הקשיש?

והנה ההסבר ללמה לא עוזרים

כלב בנעליים בודק את מצבו של איש שנפל עליו חתול מהשמיים. טוויטר, צילום מסך
מה בדיוק קורה כאן?!?/צילום מסך, טוויטר

לאחר בירורים התגלה שהסרטון המקורי הגיע מסין והאדם שנפגע מהחתול הוא פנסיונר בשם גאו פנגואה, כך פורסם בסאן הבריטי. לפי הדיווח פנגואה הסתובב בעיר הארבין, בצפון מזרח מדינת היילוג'יאנג שבסין, ושם הוא הותקף. הוא בילה לאחר מכן 23 ימים בבית חולים עם כאבי צוואר. בחודש שעבר הוא שוחרר לביתו.

ומה לגבי החתול? הוא נפל מבניין סמוך, ולא ברור מאיזה גובה, אולם הבעלים שלו שילם לפנגואה על הנזק שהוא גרם. עוד שאלה שהועלתה על ידי המגיבים בטוויטר היא מדוע העוברים ושבים לא עזרו למסכן, אך כמה גולשים טענו שבסין לא נהוג "חוק השומרוני הטוב" ולא מקובל לעזור לאנשים שנופלים ברחוב.

השאלה היחידה שנשארה פתוחה היא מדוע הכלב נועל נעליים? כנראה שיש שאלות שנועדו להשאר ללא תשובה.

כלב בנעליים בודק את מצבו של איש שנפל עליו חתול מהשמיים. טוויטר, צילום מסך
למה הוא בנעליים?!?/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully