וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על תלונות סילמן: "סיפור שייתכן שלא היה ולא נברא כדי להכפיש ציבור שלם"

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 16:26

נתניהו מתח ביקורת חריפה על שתיים מחברות ימינה, בהן ח"כ עידית סילמן שטענה שהותקפה בתחנת דלק וח"כ שירלי פינטו שכינתה את ח"כ עמיחי שיקלי "וירוס". על טענותיה של סילמן אמר "תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע". בנוגע לח"כ פינטו אמר: "בנט אפילו לא פוצה פה"

בווידאו: נתניהו קורא לסילמן לספק הוכחות לאירוע שתיארה או שתתנצל על הכפשת ציבור שלם/צילום: ערוץ הכנסת

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף היום (שני) את יו"ר הקואליציה עידית סילמן על כך שטענה שהותקפה בתחנת דלק ואמר כי היא מספרת סיפור שלא היה. בנוסף, הגיב לקראותיה של ח"כ שירלי פינטו נגד חברה לסיעה ח"כ עמיחי שיקלי שטענה כי הוא "וירוס" בתוך המפלגה.

"הנה מגיעה יו"ר הקואליציה", אמר נתניהו, "ומספרת סיפור שייתכן שלא היה ולא נברא, במטרה להכפיש ציבור שלם. אותו ציבור שהיא שיקרה לו כדי לקבל את קולותיו בשביל הג'וב שלה. תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שתיארה או שתתנצל מיד בפני שני מיליון אזרחים ומעלה שאותם היא הכפישה".

על אמירתה של ח"כ פינטו אמר נתניהו כי "כשביזו את סמלי המדינה והסיתו לרצח ראש הממשלה ובני משפחתו, גם גיליוטינות וחבלי תליה ומיצגים מיניים בוטים, לא הייתה אמירה אחת על שיח מכבד. התבטאויות מימין הם תמיד הסתה והתבטאויות משמאל גם הגסות ביותר זה תמיד חופש הדיבור".

רה"מ, נתניהו במהלך נאומו בפתח ישיבת מפלגתו בכנסת 8 בנובמבר 2021. שלו שלום, TPS
"אם שיקלי הוא וירוס, חבל שהוא לא מדבק". נתניהו, היום/TPS, שלו שלום

נתניהו המשיך: "אתמול ראינו ח"כית מימינה שקראה לח"כ עמיחי שיקלי וירוס. זוכרים איך קראו לעם היהודי בשנות ה-30? וירוסים? תארו לעצמכם מה היה קורה אם ח"כ מהימין היה קורא למישהו מהמשאל וירוס, איזו מהומה הייתה פורצת ובצדק. ראש הממשלה בנט לא פוצה פה, ושלח ח"כ מסיעתו לתמוך בה".

נתניהו הוסיף ואמר: "בהקשר של שיקלי, אם הוא וירוס חבל שהוא לא מדבק. הוא הח"כ היחיד שנותר נאמן, היחיד שנשאר ימני בימינה. למעשה כל ימינה פרשה מהימין חוץ מח"כ שיקלי".

אתמול, ח"כ שירלי פינטו אמרה שח"כ עמיחי שיקלי הוא "וירוס בכנסת ישראל". בריאיון בחדשות 12 פינטו נשאלה אם היא תומכת בהכרזה על שיקלי כפורש מימינה, אחרי שהצביע נגד תקציב המדינה בשבוע שעבר. "אני אישית הייתי מכריזה עליו כפורש. אני רואה בו וירוס בכנסת ישראל. כל המהלכים שהוא עושה הוא עושה להכעיס", אמרה.

אירוע התקיפה לכאורה של יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, התפרסם בסוף השבוע בריאיונות לתקשורת שקיימה.סילמן אמרה כי לאחרונה הותקפה בתחנת דלק במודיעין, כשאדם ניגש לעברה והטיח אותה פיזית לרכב. עם זאת, סילמן לא הגיבה לפניות וואלה! היכן ומתי אירעה התקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully