וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סילמן טענה שהותקפה בתחנת דלק, וסירבה לפרט. בעלה: "היא תפתח יומן ותשחזר"

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 18:32

הח"כית מימינה לא הגיבה לשאלת וואלה! מתי והיכן במודיעין התרחש האירוע בו לטענתה נדחפה ע"י אלמוני, ולא דיווחה לקצין הכנסת על אף שנועדה עם סגנו. "אפשר לבדוק אותה בפוליגרף", יצא בעלה להגנתה. בפוסט בפייסבוק שהעלתה כתבה: "חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה"

בווידאו: מליאת הכנסת אישרה את התקציב לשנת 2022/צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, טענה בסוף השבוע בריאיונות לתקשורת כי לאחרונה הותקפה בתחנת דלק במודיעין, כשאדם ניגש לעברה והטיח אותה פיזית לרכב. עם זאת, סילמן לא הגיבה לפניות וואלה! היכן ומתי אירעה התקיפה. בנט: "מחזק את עידית".

גורמים בכנסת טענו כי עד כה "הנושא לא הובא לידיעת קצין הכנסת". סילמן נועדה היום עם סגן קצין הכנסת, אך לא מסרה פרטים על התקיפה, אלא ביקשה לחקור באופן כללי את ההסתה והאיומים שמופנים נגדה, דברים שעליהם דיווחה בתקופה האחרונה והיו ידועים לקצין הכנסת עוד קודם.

שמוליק סילמן, בעלה, טוען בשיחה לוואלה! כי "היא לא ממציאה, עידית היא אדם ישר". סילמן נשאל מדוע אשתו לא משיבה לשאלות איפה ומתי אירעה התקיפה, והגיב: "היא העירה אותי בלילה, סיפרה שהיא עצרה ותדלקה ומישהו דחף אותה. שאלתי אותה אם היא רוצה שנחזור למקום והיא אמרה לי שאין סיבה לחזור. זאת עובדה".

שמוליק ועידית סילמן, 6 באפריל 2021. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
"היא לא עושה סיפור". עידית ושמוליק סילמן/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

סילמן נשאל שוב ושוב במהלך השיחה מתי אירעה התקיפה. "אני לא זוכר בעל פה, יכול לפתוח יומן. אמרתי לה שתפתח כעת יומן ושתשחזר עם עצמה מתי זה היה", השיב. לטענתו, למחרת התקיפה היא סיפרה "לחברות טובות שלה ולצוות שלה, אתה יכול לבדוק אותה בפוליגרף".

הוא אמר כי הוא מודע לכך שגרסתה מעוררת תהיות. "אתה צודק. היא לא עושה סיפור. בחודשיים האחרונים היא הייתה ממוקדת מטרה וזה היה לשרוד מבחינתה. כעת היא תלך לפתוח יומן ותסתכל במדויק. יש לה עומס בבית וגם עומס בלתי נסבל בכנסת". סילמן סיפר כי אשתו מקבל הודעות נאצה בתקופה האחרונה והעבירה את כל החומרים לקצין הכנסת. "תראה כמה תלונות, ואין כלום".

תלונות שהעבירה ח"כ עידית סילמן על איומים שקיבלה. ללא, צילום מסך
"איך את לא מפחדת להיות לבד?", תלונות של ח"כ סילמן על איומים/צילום מסך, ללא
תלונות שהעבירה ח"כ עידית סילמן על איומים שקיבלה. ללא, צילום מסך
תלונות של ח"כ סילמן על איומים/צילום מסך, ללא

לאחר שהתעוררו ספקות בגרסתה של סילמן, חברי כנסת מהאופוזיציה פנו לשר לביטחון הפנים עמר בר לב ולקצין הכנסת יובל חן בבקשה לבחון את המקרה. ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס כתב לבר לב כי "מאחר שתחנות הדלק מצולמות הנני דורש מכם לפעול באופן אקטיבי לעלות על עקבותיו של התוקף האלמוני, ולמצות איתו את כל חומרת הדין. היום זה היא, מחר זה אנחנו". ח"כ משה ארבל כתב לקצין הכנסת כי "תקיפה אלימה של חברי כנסת היא חציית קו אדום שאין להסכים לה ועליה להיענות באכיפה ביד קשה וגינוי ברור ומוחלט".

סילמן עצמה פרסמה לפני זמן קצר פוסט בעמוד הפייסבוק שלה ובו כתבה "במשך חצי שנה, מאז הבחירות וכינון הממשלה, משפחתי ואני מוטרדים, מאוימים ומותקפים באופן יום יומי. כבר הפסקתי לספור את התלונות שהגשתי לקצין הכנסת".

"חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7", כתבה סילמן. "לצערי יש יותר מתלונה אחת אצל קצין הכנסת, ככה זה כשמתרגלים למצב מטורף.
לפני זמן קצר ישבתי עם מנכ"ל וקצין הכנסת, להם נמסרו הפרטים, שבתוך ימי התקציב האחרונים והעמוסים נמסרו בעל פה ובסמיכות לאירוע, אך דיווחם של חלקם הפורמלי ובכתב לקצין הכנסת, התעכב. אני סומכת לחלוטין על הרשויות ומודה לכל מי שתמך, תומך וחיזק".

ראש הממשלה נפתלי בנט צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בחודשים האחרונים, וביתר שאת לקראת העברת התקציב, עידית סילמן ומשפחתה עוברים מסכת לחצים, הכפשות ומתקפות קשות ביותר, שמעט נבחרי ציבור חוו כמותן. אני מחזק את עידית ומעריך מאוד את כושר העמידה שלה ואת העבודה הקשה והיסודית שהיא עושה בכנסת, כדי להחזיר את ישראל למסלול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully