וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פינטו במתקפה חריפה נגד ח"כ שיקלי: "וירוס בכנסת ישראל"

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 20:00

במהלך ריאיון לחדשות 12, נשאלה אם היא תומכת בהכרזה על שיקלי כפורש מימינה וענתה כי באופן אישי הייתה מכריזה עליו כפורש: "הוא לא מייצג אף אחד". זאת, לאחר שהצביע נגד התקציב. בימינה יצטרכו להחליט אם אכן לבצע את המהלך, שישית עליו סנקציות בכל התמודדות עתידית

בווידאו: מליאת הכנסת אישרה את התקציב לשנת 2022/צילום: ערוץ הכנסת

ח"כ שירלי פינטו (ימינה) אמרה הערב (ראשון) שח"כ עמיחי שיקלי הוא "וירוס בכנסת ישראל". בריאיון בחדשות 12 פינטו נשאלה אם היא תומכת בהכרזה על שיקלי כפורש מימינה, אחרי שהצביע נגד תקציב המדינה בשבוע שעבר.

"אני אישית הייתי מכריזה עליו כפורש. אני רואה בו וירוס בכנסת ישראל. כל המהלכים שהוא עושה הוא עושה להכעיס", אמרה. בשלב זה המראיין עודד בן עמי שאל וביקש להבהיר אם פינטו, שהתראיינה ביחד עם המתורגמנית שלה לשפת הסימנים, אכן התכוונה להשתמש במונח "וירוס", ופינטו השיבה: "וירוס, וירוס בכנסת ישראל".

הנאום הראשון בשפת הסימנים של חברת הכנסת שירלי פינטו 
12.7.21. ערוץ הכנסת
פינטו/ערוץ הכנסת

בהמשך הריאיון פינטו הוסיפה כי שיקלי "מנסה להכתיר את עצמו בכוח, הוא לא מייצג אף ציבור, הוא מזעזע את המערכת הפוליטית בלי להביא הישגים לאף אחד הוא מנסה להמליך את עצמו על גל פופוליסטי של תקשורת. מה הוא עושה באמת? תגיד לי משהו אחד שהוא עשה בשביל הציבור. אתה פרלמנטר, אתה ח"כ תביא הישגים לציבור! מבחינתי צריך להכריז עליו כפורש כבר אתמול".

מאז שהצביע נגד הקמת הממשלה, שיקלי מתנהל כח"כ עצמאי, לא משתתף בישיבות הסיעה של ימינה, ולרוב מצביע עם האופוזיציה נגד עמדת הקואליציה - כמו בהצבעה על התקציב.

הסיעה אמורה להחליט בקרוב אם להכריז עליו כפורש, מהלך שישית עליו סנקציות בכל התמודדות עתידית. אך לפי בכירים בימינה ראש הממשלה נפתלי בנט טרם קיבל החלטה בנושא. אם שיקלי יוכרז כפורש, ימינה תהיה סיעה בת שישה ח"כים, כלומר יידרשו שני ח"כים בלבד כדי לפצלה. בעוד אם הוא יישאר במפלגה, הרף לפיצול יהיה שלושה ח"כים לפחות מתוך שבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully