וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו מעולם לא עזב את המרפסת": הציוץ של הח"כית מימינה עורר סערה

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 21:10

ח"כ שירלי פינטו צייצה לאחר ישיבת הכנסת לזכר יצחק רבין כי "גם השנה נתניהו השתמש ברצח כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף - מסית היה ומסית יישאר". לאחר שחטפה ביקורת מהימין, מחקה את הציוץ וכתבה: "הוצאתם את הדברים מפרופורציות"

ח"כ שירלי פינטו (ימינה) עוררה סערה כשצייצה לאחר ישיבת הכנסת לזכר יצחק רבין כי "נתניהו - מסית היה ומסית יישאר". לאחר גל ביקורת, מחקה את הציוץ.

"גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף", צייצה פינטו. "לפעמים נדמה שהוא אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא". כתגובה, אנשי ימין רבים ביקרו את חברת הכנסת על אימוץ הנרטיב של השמאל.

שירלי פינטו 16 ביוני 2021. ערוץ הכסת, אתר רשמי
עוררה סערה - ומחקה את הציוץ. שירלי פינטו/אתר רשמי, ערוץ הכסת

פינטו, שמחקה את הציוץ, הגיבה לביקורת וכתבה: "הוצאתם את הדברים מפרופורציות - נתניהו כבר חודשים רבים מסית נגד רה"מ נגד שרת הפנים והממשלה".

עוד בוואלה!

לפיד: "צאצאיו האידאולוגים של יגאל עמיר יושבים בכנסת"; נתניהו: "אל תטיפו לנו מוסר"

לכתבה המלאה
ציטוט של חברת הכנסת שירלי פינטו ביום הזיכרון ליצחק רבין. מתוך טוויטר, צילום מסך
הציוץ שנמחק לאחר הביקורת/צילום מסך, מתוך טוויטר

מליאת הכנסת התכנסה היום לישיבה מיוחדת לזכר ראש הממשלה יצחק רבין, שבמהלכה נרשמו מספר עימותים פוליטיים: "צאצאיו האידיאלוגים של יגאל עמיר יושבים היום בכנסת ישראל", אמר בנאומו שר החוץ יאיר לפיד, "אלמלא חוללנו את הנס של ממשלת השינוי הם היו יושבים בממשלה". בתגובה, ח"כים מהאופוזיציה מחו ויצאו מהמליאה.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ביקר את לפיד בנאומו ואמר כי הוא "דיבר בזכות הממלכתיות, אך נמנע מלהצביע בעד הסכמי השלום עם האמירויות ובחריין". עוד הוסיף שבמהלך הדיון על הסכמי אוסלו הוא אמר כי "רבין אינו בוגד" - ועל כך שרת התחבורה מרב מיכאלי צעקה: "מה אמרת בכיכר ציון?".

בנימין נתניהו נואם בכנסת, יום הזיכרון לראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, 18 באוקטובר 2021. שלו שלום, TPS
בנימין נתניהו, היום/TPS, שלו שלום

בטקס נוסף שנערך מוקדם יותר בבית הנשיא, נאם נכדו של יצחק רבין, יונתן בן ארצי, ואמר כי "אחרי שנים חשוכות של פחד ושיתוק, שלטון העם ניצח את שלטון היחיד". בליכוד הגיבו לדבריו וכתבו: "בדיוק ההיפך - זה היחיד שהונה את העם כדי לגזול ממנו את השלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully