וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בדימונה: שני אחים מתו מקורונה תוך כשעתיים

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 9:04

ג'קי ומקסים אדרי היו מאושפזים בתקופה האחרונה בבתי החולים סורוקה ובילינסון, והלכו לעולמם באותו הערב. בתו של ג'קי ספדה להם: "בחייהם ובמותם לא נפרדו". ראש עיריית דימונה: "היו מאבני היסוד של העיר, אבל כבד. הקורונה לא פוסחת על אף משפחה"

ג'קי ומקסים אדרי, שני אחים מדימונה, מתו הערב (רביעי) מקורונה בהפרש של כשעה וחצי. השניים היו מאושפזים בתקופה האחרונה בבתי החולים סורוקה ובילינסון כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

בתו של ג'קי, אדל, ספדה לאביה בפייסבוק: "אפילו סלעים נשברים, אני אומרת לכם, ולא מחמת זקנה". "אבי יקירי אהוב לבי מסר נשמתו לבורא, בדיוק שעתיים אחרי אחיו היקר. בחייהם ובמותם לא נפרדו", כתבה. "אנחנו אוהבים אותך ותמיד נאהב. לוחם צדק, לב אמיץ. האיש שלי למשימות מיוחדות. היית ועשית כל כך הרבה בשביל הרבה אנשים, אבל בשבילי פשוט היית הסבא הכי טוב בעולם".

מודעת אבל של האחים יצחק וניסים אדרי, 4 בנובמבר 2021. באדיבות המשפחה
מודעת אבל של האחים יצחק וניסים אדרי, 4 בנובמבר 2021/באדיבות המשפחה
ג'קי אדרי. זוהר גואטה, מערכת וואלה!
"אפילו סלעים נשברים", ג'קי אדרי/מערכת וואלה!, זוהר גואטה

"מדובר בטרגדיה גדולה. אבל כבד ירד על העיר". כתב ראש העיר דימונה, בני ביטון, וספד לאחים: "הם היו מאבני היסוד של העיר. ג'קי, בן כיתתי האהוב, היה פעיל חברתי בולט, איש דימונה ברמ"ח איבריו. תמך ועזר להמון תושבים בעיר". "הקורנה לא פוסחת לצערי הרב על אף משפחה", הוסיף ביטון.

חבר המשפחה, אלי ברנשטיין, סיפר על השניים: "ג'קי היה לוחם חברתי, נלחם עבור כולם, בין היתר עבור עובדי קבלן. הוא היה חבר מועצת עיר ודמות מוכרת מאוד. מקסים אחיו היה מאוד צנוע, איש טוב לב".

"ג'קי היה איש שלחם תמיד למען החלש", סיפר דן בובידה, חבר המשפחה. "ליוותי אותו ככתב מקומי במאבקים בתאגיד המים ובמלחמה נגד עוולות חברתיות. נבחרי הציבור היום קצת שכחו אנושיות מהי, וזו המורשת של ג'קי, שתמיד הושיט יד למי שהיה זקוק. איבדתי חבר שלימד אותי לא מעט, אבל המורשת תישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully