וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בפרשת הרצח וההיעלמות נפגש עם אחי הקורבן: "הבין שהוא מסבך את עצמו לפני שהודה"

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 21:22

מאיר, אחיו של נסים שטרית, סיפר לוואלה! שנפגש ביום שני ביער באזור י-ם עם החשוד, שבהוראת הרב ברלנד התוודה והפליל אחרים בפרשת ההיעלמות מלפני 35 שנה: "ראינו שהוא קרוע אם לדבר או לא". עוד הוסיף כי הוא מאמין בעבודת המשטרה: "מעריך שהסיפור ייסגר בימים הקרובים"

בווידאו: הארכת מעצר לחשודים נוספים בפראשת הרצח וההיעדרות לפני 30 שנה בירושלים/צילום: רוני כנפו

החשוד שהתוודה היום (רביעי) במעורבות ברצח הנער נסים שטרית והפליל אחרים, נפגש ביום שני עם אחיו של שטרית, מאיר, ביער באזור ירושלים. לפי הנוכחים, החשוד היה מצוי בסערת רגשות בין הבקשה של רבו, ראש קהילת "שובו בנים" אליעזר ברלנד, לשתף פעולה ולספר על המקרה, לבין דרישת עורכי דינו שלא לדבר לשתף פעולה.

"ראינו שהוא קרוע בין לדבר או לא, הוא הבין שאם הוא מדבר הוא מסבך את עצמו", סיפר מאיר שטרית לוואלה!, "אבל הוא לא עמד בלחצים, וברלנד אמר לו 'תסגור את זה', ואתמול בוצעו חיפושים באזור". שטרית תיאר את הפגישה עם החשוד. "עם הגעתו למקום, הוא אמר 'אני לא יודע כלום, אני יודע קצת אבל תעזבו אותי, מה אתם רוצים ממני, אני אדם חולה'. הבן אדם מבין שאם הוא נכנס לבית סוהר הוא לא יוצא, וכולם מבינים את זה".

ניסים שטרית, נעלם בירושלים לפני שלושים שנה, בימ"ש מחוזי ירושלים, 17 באוקטובר 2021. מתוך "רב הנסתר", באדיבות כאן 11, אתר רשמי
נסים שטרית/אתר רשמי, מתוך "רב הנסתר", באדיבות כאן 11

"אם ימצאו את הקבר יפעילו את המעבדות הכי משוכללות", המשיך שטרית. "לצה"ל יש את היכולות למצוא גופות של נעדרים". לדבריו, "המשטרה נחושה לסגור את הסיפור הזה, כולל להביא קבר. אני מאמין שזה יקרה בימים הקרובים. המשטרה לא צריכה את הגופה בשביל להעמיד את האנשים לדין, אם יש כל כך הרבה אנשים שהיו מעורבים ומודים בחלקם, אז מה יש פה לשחק? אפשר להתחיל לעבוד ואני חושב שהמשטרה עושה את זה".

כשבועיים לאחר פרוץ החקירה המחודשת, שמונה עצורים ועוד כמה אנשים שנחקרו, ההערכה היא כי בשלב זה לא צפויים מעצרים נוספים וכי כל המעורבים ברצח של ניסים שטרית ואבי אדרי מוחזקים בידי המשטרה, זאת הודות להתקדמות הדרמטית בחקירה בשבועיים האחרונים. החשוד שהתוודה היום במעורבות במעשה, הפליל שני חשודים נוספים - מקורב לשעבר של הרבברלנד ובן של שר לשעבר.

שטרית, אז נער חרדי בן 17, נעלם בינואר 1986 לאחר שקבע להיפגש עם מייק, אדם שנפגש עמו ועם וחבריו שבוע קודם לכן. לפי עדויות ופרסומים באותה תקופה, שטרית הותקף באלימות קודם לכן על ידי משמרות הצניעות שפעלו באותה עת ברחוב החרדי. הניסיונות במהלך השנים לאתר את מייק, הגבר האלמוני, נקלעו למבוי סתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully