וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלנד קשר את עצמו לפרשת הרצח וההיעלמות לפני 30 שנה - מעצרו הוארך

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 12:40

לטענת נציג המשטרה "נאספו נגדו ראיות בגין מעורבותו ואחריותו ברצח אבי אדרי והיעלמותו של ניסים שטרית", מעצרו הוארך ב-9 ימים. על מצבו הבריאותי אמר הנציג: "נשאל עשרות פעמים אם חש בטוב". אשתו של ברלנד נעצרה אף היא כשבמהלך מעצרה נרשמו עימותים עם תומכיו

בווידאו: הוארך מעצרו של ברלנד בחשד למעורבות ברצח והעלמות לפי 30 שנה/צילום: שלומי הלר

משמר בתי המשפט בסיוע כוחות משטרה נפרסו היום (שלישי) סביב מתחם בית משפט השלום בירושלים לקראת דיון הארכת מעצר של מנהיג קהילת "שובו בנים" אליעזר ברלנד, בפרשת הרצח וההיעלמות בירושלים. מעצרו הוארך בתשעה ימים.

אליעזר ברלנד, המוחזק בבית הכלא ברמלה, נחקר אתמול בחשד למעורבות בפרשת הרצח והחטיפה לפני 30 שנה. ברלנד חזר בשבוע שעבר לכלא לרצות את מאסרו לאחר ששהה במעצר בית בשל מצבו הרפואי. היום הועבר לחקירה בימ"ר ירושלים. אשתו, נעצרה אף היא ובמהלך מעצרה נרשמו עימותים עם תומכיו של ברלנד.

"נאספו נגדו ראיות בגין מעורבותו ואחריותו בגין מעורובת ברצח אבי אדרי והיעלמותו של ניסים שטרית", אמר נציג המשטרה.

דיון הארכת מעצר לאליעזר ברלנד החשוד במעורבות בפרשת הרצח מלפני 30 שנה, בית משפט השלום ירושלים, 3 בנובמבר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
ברלנד בבית המשפט, היום/פלאש 90, יונתן זינדל

על ניהול החקירה של ברלנד על רקע מצבו הבריאותי הבהיר נציג המשטרה כי "הוא נשאל עשרות פעמים האם הוא חש בטוב. היו עשרות הפסקות במהלך החקירה. כך שמצבו הבריאותי לא פגע בחקירה ולא עשינו שום דבר שיפגע במצבו הבריאותי".

לפני יומיים המשטרה עצרה שני חשודים נוספים, בחשד למעורבותם במקרי רצח והיעדרות. החשודים, תושבי ירושלים בשנות השישים והשבעים לחייהם, הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. השניים היו מקורבים בעבר לברלנד ובכירים בקהילה. מעצרים אלו מצטרפים לשישה מעצרים נוספים שבוצעו בשבועיים החולפים במסגרת חקירת אותם תיקים.

מעצרו של אחד החשודים הוארך עד יום חמישי. סנגורו, עו"ד דותן דניאלי טען כי במהלך עימות שהתקיים אתמול בין החשוד לחשודה בתיק, הוצפה גרסה לפיה הוא שימש כנהג של נערת הפיתוי לדירה אליה הובל ניסים שטרית לאחר מכן. בחקירה הטיחה בו האישה "תציל את עצמך - אתה בסך הכול היית הנהג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully