וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליווי עשרות מחסידיו: אליעזר ברלנד חזר לכלא ויאושפז במרכז הרפואי של שב"ס

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 12:08

אנשי קהילת שובו בנים שהו מאתמול בלילה מחוץ לכלא איילון ברמלה. ברלנד חוזר לכלא כדי להשלים את יתרת עונש המאסר שנגזר עליו במסגרת פרשת "עושק שחור", לאחר שהבטיח החלמה ממחלות קשות וחשוכות מרפא - בתמורה לסכומי כסף גבוהים מחסידיו

בווידאו: עצרת של חסידי ברלנד, מחוץ לכלא רמלה/עריכה: אביעד בללי

אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת "שובו בנים", חזר היום (חמישי) לרצות את מאסרו בכלא איילון שרמלה, בליווי עשרות מחסידיו שהפגינו מחוץ לשערי הכלא. ברלנד יאושפז עם כניסתו במרכז הרפואי של שב"ס, לאחר ששהה במעצר בית בשל מצבו הרפואי.

חסידיו של ברלנד העבירו את הלילה מחוץ לכלא, באירוע שאותו הגדירו כ"עצרת תפילה ומחאה לביטול הכוונה הנוראית של הכנסת הרב שליט"א ביום חמישי הקרוב למאסר". מאהל תמיכה הוקם מחוץ לכלא, בו החסידים העבירו שיעורי קודש ופעילויות תורניות.

ברלנד חוזר לכלא כדי להשלים את יתרת עונש המאסר שנגזר עליו במסגרת פרשת "עושק שחור", לאחר שהבטיח החלמה ממחלות קשות וחשוכות מרפא - במטרה להרוויח מיליוני שקלים. ברלנד ישהה במרכז הרפואי של שב"ס שסמוך למתחם הכלא "איילון". זאת, לאחר שבחודשים האחרונים הוא שהה במעצר בית בשל מצבו הרפואי. מעונש המאסר שנגזר על ברלנד ינוכו כ-12 חודשים, בהם שהה במעצר במהלך החקירה והמשפט.

חסידי הרב ברלנד מחוץ לכלא ניצן 27 באוקטבור 2021. ראובן קסטרו
"ביטול הכוונה הנוראית של הכנסת הרב שליט"א למאסר". תומכי ברלנד, הלילה/ראובן קסטרו

בחודש יוני האחרון גזר בית המשפט המחוזי בירושלים 18 חודשי מאסר בפועל, קנס בסך 2,415,000 שקלים, תשלום פיצוי לנפגעי העבירה ומאסר על תנאי למשך שנה על ברלנד בן ה-84, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה, עושק, ניסיון לאיום ועבירות מס והלבנת הון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully