וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן השר קארה: "מקבל הצעות מרחיקות לכת ממפלגות אחרות"

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 8:58

הח"כ שהתעמת עם חבריו למפלגת ימינה חשף כי מופעל עליו לחץ להתנגד לתקציב ולערוק, בצל המאמץ הקואליציוני לצופף שורות לקראת העברת התקציב. "ימינה - קבוצה מגובשת", הבהיר. על התבטאותו נגד הנגשת בתי עסק לנכים: "לא מצטער שאמרתי את זה. יש הבדל בין עסק לבין ממשלה"

בווידאו: נאום בנט בוועידת האקלים בגלזגו/צילום: רויטרס

סגן השר במשרד ראש הממשלה אביר קארה (ימינה) סיפר הבוקר (שלישי) בריאיון ברדיו 103FM כי הוא מקבל הצעות "מרחיקות לכת ממפלגות כאלה ואחרות". זאת, ברקע סקר מנדטים שהתפרסם בחדשות 13 לפיו גוש נתניהו מקבל 56 מנדאטים, גדעון סער לא עובר את אחוז החסימה ולגוש אנטי־נתניהו יש 56 מנדטים.

"אני מבטיח שהסקרים לא קרובים למציאות", אמר קארה. "לא רק שאנחנו עם שישה מנדטים אנחנו לפחות עם עשרה אם לא יותר. אנחנו צריכים ומחויבים לאזרחי ישראל". לגבי עריקה של אחד מחברי מפלגתו טען: "אני חושב שאם האנשים שנמצאים היום בימינה היו לוקחים דבר כזה בחשבון הם היו נמצאים ברשימת ימין אחרת לפני הבחירות. מה שקורה בימינה זה קבוצה יחסית מאוד מגובשת בעניין הזה".

קארה חשף כי הוא מקבל הצעות "מרחיקות לכת" מכל מיני מפלגות. "מכבש הלחצים כולל כמה דברים - לחץ מאוד מסיבי של הודעות של וואטספים ודברים שמגיעי מהשטח ומן הצד השני עובדים בלטיפה סטירה, אבל אנחנו לא נמצאים במקומות האלה. מציעים לכל חברי המפלגה, אבל שחררו".

אביר קארה בישיבת השבעת הממשלה, 14 ביוני 2021. ראובן קסטרו
קארה/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר עורר קארה סערה במפלגתו, לאחר שטען בוועדת העבודה כי חיוב של בתי עסק להנגשה "קרוב לקומוניזם". זאת, ברקע האירוע אמש בוועידת האקלים בו שרת האנרגיה קארין אלהרר נשארה מחוץ למתחם בשל בעיות נגישות.

"אנחנו בעד הנגשה לנכים. אבל תארו לכם שאפילו בגלזגו, לשרה בממשלת ישראל שמגיעה לאירוע כזה שהיו צריכים להתכונן מראש כדי להכניס אותה, זה גם לא היה מונגש. ההנגשה שאני התייחסתי אליה לא התייחסה לנכים בכיסאות גלגלים. אני בן לאמא נכה. בנושאים האלה כמעט ואין ויכוח, יש קונצנזוס".
"יש בעלי עסקים פרטיים ויש ממשלה, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות. תתחיל הממשלה להנגיש את האזורים שלה, את הרשויות המקומיות. לתת יעדים להנגשה, שאם הרשויות עומדות בהם, מעבירים יותר מענקים. לקחת את זה למקום פוזיטיבי". כשנשאל האם הוא מצטער על התנגדותו להנגשה, אמר: "למה אני צריך להצטער? אני מייצג ציבור שמחלישים אותו בפני הרשויות המקומיות, יש הבדל בין בעל עסק פרטי לבין ממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully