וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלואים ללא מים ואוכל: עשרות כלבים אותרו במתחם פיראטי בנצרת

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 13:28

המשטרה פשטה על המתחם ששימש לגידול וסחר בכלבים, ושבו נערכו קרבות בלתי חוקיים. במקום אותרו עשרות כלובים קטנים במצב של תשישות גופנית, ועשרה מהם פונו במצב קשה כשהם סובלים מפצעי נשיכה ותשישות

תיעוד הפשיטה על מתחם הגידול והסחר הפיראטי של כלבים בנצרת/דוברות משטרת ישראל

המשטרה פשטה אתמול (ראשון) על מתחם בלתי חוקי בנצרת שבו הוחזקו עשרות כלבים בתנאים קשים. במקום אותרו עשרות כלובים קטנים, בהם 49 כלבים ללא מים ואוכל, במצב של תשישות גופנית. הכלבים נלקחו מהמקום לעמותה בה יקבלו טיפול רפואי. עשרה כלבים פונו מהמקום כשהם במצב קשה וסובלים מפצעי נשיכה ותשישות. בנוסף, במקום אותרה ציפור שמורה מסוג חיוואי שהוחזקה לא כחוק. היא נלקחה לטיפול על ידי רשות הטבע והגנים. כמו כן, במתחם נתפסו תרופות וסמים בלתי חוקיים לטיפול בבעלי החיים, שחלקם נרכשו משטחי הרשות.

כוחות המשטרה, לוחמי היס"מ, אנשי רשות הטבע והגנים ,לוחמי מג"ב ויחידת הפיצוח הגיעו למקום לאחר שהתקבלה תלונה על אודות מכלאת כלבים פיראטית, שבה על פי החשד הוחזקו ונסחרו כלבים מסוגים שונים. כמו כן, במקום נערכו על פי החשד קרבות כלבים.

פשיטה על מכלאת כלבים פיראטית בנצרת. דוברות משטרת ישראל
פשיטה על מכלאת כלבים פיראטית בנצרת/דוברות משטרת ישראל

בהודעת המשטרה נמסר כי כלבי הקרבות מוחזקים בתנאים קשים, סובלים מהתעללות, מוזנים בסטרואידים ומורעבים במטרה להגביר את האגרסיביות שלהם.

קרבות הכלבים גורמים לאלו סבל, פציעות ואף מוות של כלבי הקרבות. לעיתים, לוכדים מפעילי הקרבות כלבים משוטטים ומשסים בהם את כלביהם למטרות אימון ובידור. כלבים אלה, גם אם שורדים ונלקחים מבעליהם המתעללים, זקוקים לתהליך שיקום ארוך עד בלתי אפשרי לפני שיוכלו, אם יתמזל מזלם, למצוא בית מאמץ.

פשיטה על מתחם פיראטי לגידול וסחר בכלבים בנצרת.. דוברות משטרת ישראל
הוחזקו בתנאים קשים. כלב שפונה מהמכלאה בנצרת/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully