וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולנו בילינסון": בתי החולים במפגן הזדהות בעקבות הכיתוב על המצבה

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 11:38

פחות מיממה לאחר שהופצה תמונת המצבה של מתנגדת חיסונים, עליה נכתב "נרצחה במחלקת הקורונה", מרכזים רפואיים מצפון הארץ ועד לדרומה התגייסו על מנת להביע הזדהות עם בית החולים בילינסון בו התרחש המקרה. בית החולים הגיש תלונה על הסתה לאלימות נגד הסגל הרפואי

בווידאו: רה"מ מכריז בזהירות על סיומו של הגל הרביעי/מערכת וואלה!

בתי החולים ברחבי הארץ מתייצבים היום (שני) לצד בית החולים בילינסון. זאת, לאחר שאתמול פורסמה ברשת תמונה ובה מצבה של מתנגדת חיסונים, עליה נכתב שהאישה "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון". בין בתי החולים שהביעו את תמיכתם בפוסט בפייסבוק היו איכילוב, רמב"ם, שיבא, אסותא, מאיר, שניידר וקפלן, ויתר בתי החולים של כללית.

במהלך הבוקר בתי החולים העלו ברשתות החברתיות פוסט עם תיוג של בית החולים בילינסון, בצירוף הכיתוב "כולנו בילינסון", כמפגן הזדהות עם בית החולים.

הכיתוב שעל המצבה האשים את בילינסון בהמתת אישה שאושפזה במחלקת הקורונה. מבית החולים נמסר אתמול כי מדובר אישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לבילינסון ומתה שם כתוצאה מקורונה. בית החולים הגיש תלונה למשטרה על הסתה לאלימות כלפי סגל בית החולים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תמונת המצבה שרץ ברשת, אתמול/מערכת וואלה, צילום מסך

בעקבות פרסום התמונה בית החולים בילינסון הגיש אתמול תלונה למשטרה על הסתה לאלימות כלפי סגל בית החולים. "בביה"ח מזועזעים מהכיתוב על המצבה ומביעים שאט נפש על ההתבטאות החמורה, המסיתה והמשוללת כל יסוד עובדתי כפי שנכתב על גבי המצבה", נמסר מבית החולים.

בית החולים רמב"ם בפוסט סולידריות. אתר רשמי, מערכת וואלה
פוסט תמיכה של בית החולים רמב"ם, היום/מערכת וואלה, אתר רשמי

עוד צויין בהודעת בית החולים כי "מדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לבית החולים לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת. צוות מחלקת הקורונה טיפל בה במסירות אין קץ ותוך ליווי ושיח מתמיד עם המשפחה.

המרכז הרפואי מאיר בפוסט סולידריות. אתר רשמי, מערכת וואלה
פוסט תמיכה של בית החולים מאיר, היום/מערכת וואלה, אתר רשמי

"צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים, קיבל בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully