וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה מהדרום מתה במהלך טקס "לגירוש שדים", שייח מוכר ובעלה נעצרו

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 11:17

מותה של הצעירה, תושבת תל שבע, נקבע לפני יומיים לאחר שהתמוטטה במהלך טיפול שבוצע על ידי השייח החשוד. בעקבות המקרה פתחה המשטרה בחקירה, וגופתה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית. שלושה נעצרו בחשד למעורבות במקרה, אחד מהם קרוב משפחה של איסמעיל הנייה

שני תושבי תל שבע נעצרו הלילה (שני) בחשד למעורבות במותה של צעירה כבת 26, שנפגעה שלשום במהלך טקס ל"גירוש שדים" שביצע בה אחד החשודים, שייח מוכר במגזר הבדואי. לאחר שהובאה למרפאה מקומית ביישוב, טיפל בה החשוד השני, רופא בן משפחתה. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה במקום.

מאוחר יותר היום נעצר גם בעלה של הצעירה בחשד למעורבות במקרה. עוד נמסר כי אחד מהעצורים הוא קרוב משפחה של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה.

הבוקר יובאו שני התושבים, השייח בן ה-64 והרופא בן ה-32, להארכת מעצרתם בבית משפט השלום בבאר שבע. בעלה של הצעירה, צעיר בן 25 תושב הפזורה, שנעצר מאוחר יותר הבוקר, יובא גם הוא במהלך היום בפני בית המשפט.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
החשודים במעורבות במוות הם שייח מוכר, רופא ובעלה של הצעירה/דוברות משטרת ישראל

המשטרה פתחה בחקירת המקרה לאחר שנקבע מותה של הצעירה במרפאה המקומית. גופתה הועברה למכון לרפואה משפטית לשם נתיחתה. עם התקדמות החקירה שוטרי תחנת עיירות עצרו את שני התושבים וזמן קצר לאחר מכן את בעלה של הצעירה.

עורך הדין מוטי יוסף המייצג את הבעל מסר בתגובה: "מדובר בטרגדיה , הבעל נמצא באבל כבד על מות אישתו, ונאלץ להתמודד בעל כורחו עם החשדות מופרכים. יובהר כי הבעל לקח את אישתו לטיפול סטנדרטי בחיים והיא נמצאה ללא רוח חיים".

  • עוד באותו נושא:
  • תל שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully