וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח שני ביממה: צעיר בן 26 נורה למוות באום אל-פחם

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 14:27

הצעיר נורה כאשר הוא שהה ברכב יחד עם צעיר נוסף, בן 24, שנפצע באורח בינוני. שני הפצועים פונו לבית החולים העמק בעפולה, שם נקבע מותו של הפצוע קשה. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשודים, באיסוף ממצאים ובחקירת האירוע. אתמול נורה למוות בעיר ח'ליל חאמד בן ה-25

בווידאו: תיעוד החיסול באום אל-פחם - הקורבן ניסה להמלט ונורה למוות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

צעיר בן 26 נורה למוות הבוקר (רביעי) באום אל-פחם. הצעיר נורה כאשר הוא שהה ברכב יחד עם צעיר נוסף, בן 24. לפי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות, הצעיר שנורה למוות, עמרו ג'בארין, הוא הקורבן ה-106 בחברה הערבית מאז תחילת השנה.

בן ה-24 נפצע באורח בינוני ובן ה-26 נפצע באורח קשה. שני הפצועים פונו לבית החולים העמק בעפולה, שם נקבע מותו של הפצוע קשה. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשודים, באיסוף ממצאים ובחקירת האירוע.

"הטיפול של המשטרה לא רציני. לא סיכול ולא פענוח", טען תושב העיר, שגם לעבר ביתו נורו השנה יריות. "הפכו את זה לשיגרה. השוטרים באים, עובדים, הולכים. ברחוב הכל נשאר אותו דבר. אולי צריך ממשל צבאי, את זה עוד לא ניסו".

"כשזה ממשיך ככה ועבריינים במגזר היהודי רואים שאפשר לרצוח ולא נתפסים, זה עניין של זמן עד שיזלוג גם לשם", מזהיר, "ואז יהיה תוהו ובוהו בכל המדינה".

עמר מחמד אבו עזיז אבו מקלד ג'בארין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א׳ לחוק היוצרים, צילום מסך
עמרו ג׳בארין, הצעיר שנרצח הבוקר/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א׳ לחוק היוצרים
חשד לרצח באם אל-פחם, 20 באוקטובר 2021. bldtana, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א׳ לחוק היוצרים, אתר רשמי
זירת הירי, הבוקר/אתר רשמי, bldtana, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א׳ לחוק היוצרים

עמרו ג'בארין הוא הנרצח השלישי במשפחתו. לפני כ-3 שנים נרצחו שני קרובי משפחתו במהלך חתונה.

אתמול, גבר בן 25 תושב אום אל-פחם נורה למוות בעיר. הצעיר פונה תחילה באורח אנוש למרכז הרפואי העמק בעפולה, שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. שמו של ההרוג הוא ח'ליל חאמד, אב לשניים וקורבן שלישי לאלימות בחברה הערבית מאותה משפחה.

ח'ליל נורה ברחוב סמוך לביתו בשכונת חמדה בעיר כשיצא לעבודה. לפי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות, הצעיר הוא הנרצח ה-105 בחברה הערבית מאז תחילת השנה. בשנה שעברה כולה נרצחו 113 ערבים.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה אמר על הרצח כי "עוד לא עיכלנו את הזוועה של 100 קורבנות בעשרה חודשים, וכבר קורבן נוסף. משפחה קרועה נוספת ועוד שני ילדים יתומים. רצח רודף רצח, מספר הקורבנות שובר שיאים וגם מספר הבטחות הממשלה. שבענו מהבטחות, דורשים תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully