וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של גיא שפירא החשוד ברצח אשתו הוארך בחמישה ימים

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 21:31

שפירא בן ה-49 חשוד כי חנק למוות את אשתו, רחל בת ה-50, עמה היה בהליכי גירושין. מעצרו הוארך בבית המשפט השלום בירושלים. "גיא משתף פעולה ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתו לא הייתה לו כל כוונה לגרום למותה של בת זוגו", נמסר מסנגורו

בווידאו: דיון בהארכת מעצרו של גיא שפירא החשוד ברצח אשתו/מערכת וואלה!

מעצרו של גיא שפירא, תושב מעלה אדומים, החשוד כי רצח את אשתו בביתם בחודש שעבר, הוארך היום (רביעי) בחמישה ימים בבית משפט השלום בירושלים.

שפירא בן ה-49 חשוד כי חנק למוות את אשתו, רחל בת ה-50, עמה היה בהליכי גירושין, וניסה תחילה לזייף את התאבדותה. מעט זמן לאחר הרצח, שפירא נמלט מהמקום, ובמהלך מרדף משטרתי אחריו - ירה בעצמו לעיני השוטרים ופונה לטיפול בבית חולים במצב קשה. לזוג ילד כבן 16, ולנרצחת עוד שש בנות מנישואים קודמים.

עורך הדין של שפירא, המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית מתח ביקורת על התנהלות חקירת המשטרה: "אתם יודעים היכן הוא שירת, יחידה של נפגעים. הוא הדמות הראשונה שמגיעה למשפחה שנפגעה ולבשר לה בשורת איוב. לא בדקתם מה הבן אדם עשה 30 שנה".

דיון הארכת מעצר לגיא שפירא החשוד ברצח אשתו רחל אייזנשטדט, בימ"ש מחוזי ירושלים, 13 באוקטובר 2021. שלומי הלר
דיון הארכת מעצרו של שפירא/שלומי הלר

עוד אמר כי "מדובר באירוע קשה וטרגי. גיא משתף פעולה ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתו לא הייתה לו כל כוונה לגרום למותה של בת זוגו".

ב-19 בספטמבר בשעות הצהריים התקבל במשטרה דיווח ממד"א על חשד לאירוע התאבדות של אישה בביתה שבמעלה אדומים. חוקרי המשטרה שהגיעו לזירה ביצעו פעולות חקירה, שבמסגרתן נשלחה גופתה לנתיחה במכון המשפטי באבו כביר. לאחר נתיחת הגופה, התקבלו ממצאים המעידים כי ככל הנראה לא מדובר היה באירוע התאבדות, ומיד לאחר מכן הוקם צוות חקירה שהחל בביצוע פעולות חקירה סמויות, כולל איסוף ממצאים וראיות.

שפירא, שהיה בפיקוח, נמלט ברכבו לדרום הארץ בכביש 6, התעלם מקריאות השוטרים שהורו לו לעמוד בצד, המשיך בנסיעה פרועה ובהמשך עלה על מחסום דוקרנים שהציבו השוטרים. לאחר שרכבו עצר, שפירא יצא מרכבו עם נשק, שאותו נשא ברישיון, וירה בעצמו. הוא נפצע באורח קשה, ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully