וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דם על בגדיו: הבן החשוד ברצח אמו הודה בביצוע המעשה בפני חוקרי המשטרה

עודכן לאחרונה: 22.10.2021 / 17:55

הצעיר בן ה-27, בעל רקע פסיכיאטרי, נעצר בזירה שבה אותרה אמו בת ה-52, כשידיו ובגדיו מגואלים בדם. שוטרים שהגיעו לזירה מצאו את האם כשהיא דקורה בפלג גופה העליון בשעה שבנה בן ה-13 היה נוכח בבית. החשוד נשלח לבדיקה פסיכאטרית ומעצרו הוארך עד יום ראשון

בווידאו: זירת החשד לרצח בבית שמש/צילום: שלו שלום/TPS, דוברות המשטרה

הצעיר בן ה-27, שנעצר הבוקר (שישי) בחשד שדקר את אמו בת ה-52 למוות בביתה בבית שמש, הודה בפני חוקרי המשטרה כי אכן רצח את אמו. מוקדם יותר הוא נעצר בזירה כשידיו ובגדיו מגואלים בדם. לחשוד יש רקע פסיכיאטרי, והוא עבר לגור עם אמו בבית שמש לפני מספר חודשים. הנרצחת היא אם לתשעה, והייתה אמורה להוביל את בתה לחופה בשבוע הבא. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום ראשון הבא.

בסביבות השעה 09:30 בבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה כי צעיר תוקף אישה בביתה בעיר בית שמש. את הדיווח העבירו בני המשפחה ששהו אותה העת בבית, ואמרו כי התוקף הוא אחיהם. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותה דקורה בפלג גופה העליון, וביצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

חובש על אופנוע מד"א משה הלל, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אישה בשנות החמישים לחייה, מחוסרת הכרה ועם סימני אלימות קשים. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

עו"ד מיכאל עירוני שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית מסר כי "לאור מצבו הנפשי הקשה של הבן הוא נשלח לבדיקה פסיכאטרית".

זירת הרצח ברחוב הרב ישראל גרוסמן בבית שמש  22 באוקטבור 2021. שלו שלום, TPS
החשוד הודה בפני החוקרים כי דקר את אמו למוות. זירת האירוע, הבוקר/TPS, שלו שלום

השכן אבי פרוינד, שחלון ביתו ממוקם מול חלון הבית של המשפחה סיפר כי "אשתי שמעה צעקות חזקות מהבית. הבת צעקה: 'הוא דוקר אותה, הוא דוקר אותה'. היא התקשרה אליי מייד, הייתי ממש קרוב, הגעתי ישר לחניה לבדוק אם הגיעו כבר כוחות. מיד הוצאתי פלאפון ואמרתי לעוד מישהו להתקשר למשטרה. תוך חמש דקות הם היו כאן".

לדבריו של פרוינד, הוא פגש אתמול את הצעיר. "הבחור עצמו היה אצלי אתמול בבית וביקש סיגריות. הוא אמר: אמא לא קנתה לי, הבאתי לו קופסת סיגריות אך ביקשתי ממנו אם הוא יכול לקנות במקום אחר. כי הוא היה בא אליי כל כמה ימים".

לדברי שכן נוסף, הכתובת היתה על הקיר "משפחה נהדרת, אני מכיר חלק מהילדים, הם חיתנו בת לפני שבועיים ועוד בת אמורה להתחתן בשבוע הבא. זה מאד כואב, הכאב הגדול והבכי קשור לזה שאתה רואה משהו שהולך לקרות ולא היה לך מה לעשות. אתה פונה, ואומרים לך שהבחור מטופל. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעשות השתדלות, המשפחה עשתה, ההורים עשו, בתי החולים".

במהלך סוף השבוע יובא החשוד ברצח לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully