וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר כבן 20 נעצר בחשד לרצח אמו בביתה בבית שמש

כוחות ההצלה הוזעקו למקום עקב דיווח על אישה כבת 50 ללא הכרה עקב תקרית אלימה שהתרחשה בביתה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

בווידאו: זירת החשד לרצח בבית שמש/צילום: שלו שלום/TPS, דוברות המשטרה

צעיר בשנות ה-20 לחייו נעצר הבוקר (שישי) בחשד לרצח אמו בבית שמש. מוקדם יותר התקבל דיווח במוקד אודות אישה כבת 50 המצויה בחוסר הכרה עקב תקרית אלימה בביתה, בה נדקרה בפלג גופה העליון. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

חובש על אופנוע מד"א משה הלל, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אישה בשנות החמישים לחייה, מחוסרת הכרה ועם סימני אלימות קשים. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

זירת הרצח ברחוב הרב ישראל גרוסמן בבית שמש  22 באוקטבור 2021. שלו שלום, TPS
צעיר כבן 20 נעצר בחשד לרצח אימו. זירת הרצח, הבוקר/TPS, שלו שלום
זירת הרצח ברחוב הרב ישראל גרוסמן בבית שמש  22 באוקטבור 2021. שלו שלום, TPS
זירת הרצח בבית שמש, הבוקר/TPS, שלו שלום

מוקדם יותר השבוע הודיע ה-FBI כי נמצאו שרידי גופה בשמורה בפלורידה שבה מתנהלים החיפושים אחרי בריאן לונדרי, ארוסה הנעדר בן ה-23 של גבי פטיטו שנרצחה בחודש שעבר. אתמול בלילה הוריו של לונדרי, כריס ורוברטה, סיפרו ל-FBI ולמשטרה שהם מתכננים להגיע היום לאותו הפארק כדי לחפש אחריו, והם נפגשו עם גורמים ברשויות אכיפת החוק. ב-FBI אמרו כי גם אותרו במקום חפצים אישיים של לונדרי, המבוקש לחקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully