וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 מיליון איש צפו בדרך הכי ביזארית להלחם בעכביש בבית

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 23:39

סירטון מוזר מראה אדם מנסה לחסל עכביש מסוג מברישן שנכנס לשירותים שלו על ידי שימוש ברובה אוויר כשהוא לבוש רק בתחתונים. התוצאה - לא בדיוק מוצלחת

לוכד עכבישים/spider catcher

הנה משהו שלא רואים כל יום - אדם שלבוש רק בתחתונים מנסה להיפטר מעכביש מברישן (שנקרא גם העכביש הצייד) שארב לו בשירותים, ויורה בו עם רובה אוויר. בסרטון, שהפך ללהיט בטיקטוק וצפו בו כבר מעל ל-30 מיליון איש, נראה האדם האנונימי מנסה להזיז את מחזיק מברשת האסלה באמצעות מטאטא לפני שהוא מכוון את הרובה שלו ויורה. "ברוך הבא לאוסטרליה, היכן שעכבישים תוקפים אותך", נאמר בסירטון שהועלה לרשת על ידי @notjacksonjansen.

אחרי שאותו אדם יורה כמה כדורים וכמובן מחטיא, העכביש זוחל לכיוונוו במהירות גבוהה, ומכריח אותו לירות צרור נוסף של כדורים לעברו. כשהצלם בורח, אותו אדם ממשיך לירות ואז מתגלה שהוא לא לובש בכלל בגדים. נראה כי העכביש לא נפגע בתקרית המוזרה, ובסרטון נטען שלאחר מכן הגבר הצליח "לטאטא אותו החוצה".

צפו בסירטון המלא

@notjacksonjansen

we ended up scooping it up and putting it out side ?

♬ original sound - Notjacksonjansen

הצופים בטיקטוק מיהרו להגיב בהומור לכל הסיטואציה, כשאחד סיכם היטב: "זו עוד דוגמא נהדרת למה לעולם לא תראו אותי באוסטרליה".

עכבישי הציד נפוצים מאוד באוסטרליה, אולם הם חיים בכל האזורים החמימים עד טרופיים בעולם. הם מפורסמים בזכות גודלם העצום, כשמוטת הרגליים שלהם יכולה להגיע עד לגודל של 30 סנטימטרים. הם ארסיים ויכולים לגרום לכאב גדול בכל נשיכה, אבל לא מסוכנים כמו שהם נראים. המומחים טוענים שהם ממעטים לתקוף ויעדיפו לברוח כשהם מרגישים איום - למשל רובה אוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully