וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא המציא "לוכד עכבישים הומני" שמשגע את העולם

24.4.2016 / 23:22

אב מאירלנד ניסה למצוא פתרון לחרדה של בנו מעכבישים, והמציא מוט בעזרתו יוכל להיפטר מהחרק מבלי להרוג אותו. אחרי שנים הועלה לפייסבוק פרסומת למקל והוא הפך לתופעת רשת עם מליון צפיות

לוכד עכבישים/spider catcher

חלק מהאנשים משתמשים בתרסיס, אחרים נעזרים בנעל או עיתון, אבל יש דרך יותר הומנית לטפל בעכבישים ושאר חרקים שחודרים אלינו הביתה ומפרים את שלוות חיינו.

"לוכד היצורים שלי" בתרגום חופשי, היא המצאה של טוני אלן, אב מאירלנד שבנו פחד מעכבישים ולא היה מוכן להירדם אם חשש שהיצור הדוחה נמצא בחדרו.

טוני, שמאס בהרג עכבישים, חשב על פתרון ידידותי יותר לסביבה כדי לטפל במטרד ובנה מוט שבקצהו זיפים רכים שנצמדים זה לזה בלחיצת כפתור ותופסים את החרק מבלי להרוג אותו. בלחיצת כפתור נוספת אפשר להפריד את הסיבים ובכך לשחרר את היצור לחופשי. לדבריו, המוט הוא באורך 65 סנטימטרים בלבד כדי לאפשר גם לילדים להשתמש בו "ממרחק בטוח".

לוכד עכבישים. SPIDER CATCHER, צילום מסך
"אנשים רבים יעדיפו להיפטר מחרק מבלי להרוג אותו". מסרטון הפרסומת/צילום מסך, SPIDER CATCHER

"לוכד היצורים שלי" נוצר בשנת 2012, אך לאחר שאתר העסקים "אינסיידר" העלה פרסומת למוט בעמוד הפייסבוק שלו בשבוע שעבר הוא "שבר" את הרשת. הוידאו זכה ליותר מ-61 מיליון צפיות ומעל ל-800,000 שיתופים.

"אנשים רבים מוצאים שחרקים הם מטרד אבל לא היו רוצים להרוג אותם. הם יעדיפו שתהיה להם דרך קלה ונוחה להיפטר מהחרק מבלי לפגוע בו", אמר טוני. מי היה מאמין שפחד של ילד אחד יכול להפוך לתופעת רשת שמשגעת מיליונים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סרטון הפרסומת ל"לוכד היצורים שלי" :

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully