וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון של העכביש שהגעיל את העולם התגלה כמזוייף

3.6.2015 / 9:28

בחור טען שניסה להבין מה גורם לאוזנו לכאוב בצורה חריג, ונדהם לראות שיש עכביש שזוחל לו בניחותא מתוך האוזן שלו. אחרי שברשת עלו טענות לזיוף הסרטון הוא הודה - אין לי באמת עכביש באוזן

תמונות גולשים

אפשר לצאת מאחורי הספות - סרטון ויראלי של עכביש שזוחל מתוך אוזן של גבר התגלה כמזוייף. בתחילת השבוע התפרסמו ברחבי העולם כתבות על שחייה תמימה באגם שהפכה לסרט אימה של ממש - ברוס בניט ממיזורי, ארה"ב, טען שיצא לשחות וחזר הביתה עם הפתעה מפחידה במיוחד: עכביש שהתנחל באוזנו, ולא ממש רצה לצאת משם. "יצאתי לשחות באגם אוזרקס בסוף השבוע, וחטפתי דלקת נוראית וכואבת נורא באוזן. ניסיתי להשתמש במצלמה של הפלאפון כדי לראות מה גורם לכאב, וגיליתי את זה!", כתב בניט בתיאור הסרטון שהעלה ליוטיוב.

תגובות הגולשים לא איחרו להגיע, ורובן היו מזועזעות. "אל אלוהים! בדיוק בגלל זה אני ישן עם אטמי אוזניים", כתב אדם שנחרד למראה העכביש המבצבץ מאוזנו של ברוס. עם זאת, כמו כל סרטון שמועלה לרשת, גם כאן עלה מיד חשד לרמאות. "הסרטון הזה ממש מזוייף. אני מצליח לראות את זה בבירור בחלק בו העכביש זוחל חזרה לתוך האוזן, אבל כל הכבוד", כתב גולש אחר.

אחרי מספר ימים הודה גם יוצר הסרטון כי הוא השתמש באפקטים מיוחדים בכדי לייצר אותו: "אוקי. אז כן. אין לי באמת עכביש בתוך האוזן", הוא כתב בבלוג שלו והוסיף שההשראה לסרטון באה לו לאחר שחזר עם כאב אוזניים לאחר שחייה באגם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully