וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד ראש המאפיה הרוסית מיכאל טנסקי: "חנק, הפשיט ואיים ברצח"

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 14:04

טנסקי הואשם יחד עם שני מאבטחיו בעבירות של סחיטה באיומים, שבוצעו בשלושה אירועים שונים. באחד מהמקרים, נטען כי טנסקי איים על סוכן שהפעילה המשטרה, כשהוא חונק אותו בגרונו, מפשיט אותו ומאיים עליו בסכין. הפרקליטות ביקשה לעצור את השלושה עד לתום ההליכים המשפטיים

בווידאו: אחד מראשי המאפיה הרוסית בישראל נעצר/צילום: משטרת ישראל

מיכאל טנסקי, ראש "המאפיה הרוסית" בישראל, ושני מאבטחיו דמיטרי צ'רבינסקי וולדיסלב קוזצ'וק הואשמו היום (ראשון) בביצוע עבירות של סחיטה באיומים. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מיכאל טנסקי בן ה-38, ושני מאבטחיו דמיטרי צ'רבינסקי וולדיסלב קוזצ'וק, המייחס להם שלושה אישומים בגין ביצוע עבירות של סחיטה באיומים, סחיטה בכוח, חבלה בכוונה מחמירה, חטיפה לשם סחיטה ועוד.

על פי כתב האישום, פעלו הנאשמים בשלוש הזדמנויות שונות בהן סחטו באיומים ובכוח סוכן שהפעילה משטרת ישראל, על מנת לקבל ממנו כספים אותם הוא חייב לטענתם לטנסקי. באירוע הראשון, הזמין טנסקי את הסוכן למשרדו באשדוד, בו נכחו גם שני הנאשמים הנוספים. במשרד חנק טנסקי את הסוכן בגרונו, הפשיט אותו בשירותים ואיים עליו באמצעות סכין, שאם לא יחזיר את הכסף שהוא חייב לו - "הוא מת".

ראש המאפיה הרוסית בישראל מיכאל טנסקי בבית המשפט, 20 בספטמבר 2021. -, אתר רשמי
טנסקי בבית המשפט, ספטמבר/אתר רשמי, -

באירוע השני, הגיע הסוכן לדירה באשדוד לפי הוראתו של טנסקי, שם הנאשמים חבטו באמצעות מקל בגופו פעם אחר פעם, הכו באגרופים בפניו וגרמו לו לשברים והטיחו אותו ברצפה עד שאיבד הכרתו. טנסקי קרא לסוכן "בוגד" ואיים שאם לא יעשה את מה שהוא אומר לו, הוא ייפגע במשפחתו ובכל היקר לו. חברתו של הסוכן שחיכתה לו ברכב, פינתה אותו לבית החולים אסותא באשדוד, שם הוא נותח ואושפז.

במקרה השלישי, שארע בסוף חודש מאי 2021, אז הפסיק הסוכן לשלם לטנסקי עבור החוב וניתק עמו קשר, חטפו הנאשמים את חברתו של הסוכן ואיימו עליה.

התיק נחקר על ידי ימ"ר לכיש בליווי פרקליטות מחוז דרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully