וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על התעלמות נתניהו בפרידה מראש שב"כ: "ערעור על הלגיטימציה של ממשלה - דבר מסוכן"

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 14:55

בנט מתח ביקורת על כך שנתניהו דילג על אזכורו בנאומו במטה הארגון בת"א. "היה לי חבל על הצרימה באירוע כ"כ ממלכתי ומרגש", כתב בפייסבוק. "לא הייתי היחיד שנע באי נוחות בכיסא שם". נתניהו תקף בחזרה: "בנט כל כך 'ממלכתי' שהוא 'שכח' להזכיר את נתניהו בטקס האזכרה לפרס"

בווידאו: טקס חילופי תפקידים בשב"כ/צילום: עומר מירון/לע"מ, סאונד: ניר שרף / לע"מ

ראש הממשלה נפתלי מתח ביקורת היום (שישי) על התעלמותו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ממנו, בטקס הפרידה מראש שב"כ. "היה לי חבל על הצרימה באירוע כל כך ממלכתי ומרגש". לפי שני גורמים שהשתתפו באירוע, כשהגיע תורו של נתניהו לברך, הוא דילג על אזכורו של בנט בפתח נאומו.

"לא הייתי היחיד שנע באי נוחות בכיסאו שם", כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו. "אני מקווה שיו"ר האופוזיציה יבין שאי הסכמות פוליטיות הן דבר טבעי. מחלוקות הן חלק מהחיים. אבל ערעור על הלגיטימציה של ממשלה בישראל הוא דבר מסוכן".

ממפלגת הליכוד נמסר: "בנט כל כך 'ממלכתי' שהוא 'שכח' להזכיר את ראש הממשלה נתניהו בטקס האזכרה לנשיא שמעון פרס ובציון שנה להסכמי השלום ההיסטוריים שראש הממשלה פעל להביא, ושבזכותם שרי הממשלה מעופפים בלי סוף למדינות המפרץ".

ערב פרידה מראש השב"כ היוצא, נדב ארגמן בבית הנשיא יצחק הרצוג 14 באוקטובר 2021. -, מערכת וואלה!
אירוע הפרידה, אמש/מערכת וואלה!, -

בסביבת נתניהו טענו אתמול כי ההתעלמות מראש הממשלה הייתה בתגובה לעקיצה של בנט כלפיו בנאומו. בנוסף, מקורבי נתניהו טוענים כי גם בנט השמיט בחודש שעבר את שמו של נתניהו מההודעה שהוציא לציון שנה להסכמי אברהם. מקורב לנתניהו אמר לוואלה!: "כשבנט משתמש בעקיצות פוליטיות בטקס ממלכתי המכוונות כלפי ראש הממשלה לשעבר נתניהו, שלא יבוא אחר כך בטענות על חוסר ממלכתיות".

בנוסף לכך, בנט אמר בדברי הפרידה שלו מארגמן את המשפט "אנחנו בעידן האנחנו, ולא האני", שפורש על ידי אנשי נתניהו כעקיצה כלפיו. רה"מ שיבח את ארגמן ואמר כי הוא הוביל גישה עקבית של "העמקת שיתוף הפעולה והסינרגיה בין שב"כ לצה"ל, למוסד ולמשטרה".

"אבל באין ספור פעולות, פחות אגו, פחות משחקי טריטוריה. כי כשעובדים יחד, כשמשתפים מידע ומחלקים גזרות, כששמים את המטרה מול העיניים - מגיעים לתוצאות מדהימות. אנחנו בעידן ה'אנחנו', ולא ה'אני'. אגרוף אחד ממוקד, יהיה תמיד יותר אפקטיבי מחמש אצבעות נפרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully