וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגה בסוצ'י: בנט ייפגש עם פוטין ברוסיה בשבוע הבא

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 13:39

ראש הממשלה ימריא בשישי לפגישה ראשונה עם נשיא רוסיה. במרכז השיחה צפויים להיות הגרעין האיראני והתבוססות טהראן בסוריה, לצד "נושאים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים הנוגעים לשתי המדינות". בשבוע שעבר שוחחו השניים על "עניינים אזוריים בהיבט הביטחוני והמדיני"

בווידאו: נתניהו ובנט במהלך דיון 40 חתימות שיזמה האופוזיציה/צילום: ערוץ הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט ייפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסוצ'י ביום שישי הבא - כך הודיעה היום (שלישי) לשכת ראש הממשלה. במרכז הפגישה, שתהיה הראשונה בין שני המנהיגים, צפויים לעמוד הגרעין האיראני והתבססות הרפובליקה האסלאמית בסוריה.

"השניים ידונו בשורת נושאים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים הנוגעים לשתי המדינות, ובנושאים אזוריים חשובים, בראשם הגרעין האיראני", מסרה לשכת ראש הממשלה, וציינה כי פוטין היה זה שהזמין את בנט לפגישה ברוסיה.

נשיא רוסיה, ולדימיר פווטין במהלך ישיבת הממשלה במוסקבה 11 באוקטובר 2021. רויטרס
פגישה בסוצ'י. פוטין/רויטרס

השניים שוחחו ביום חמישי, ובנט את פוטין לרגל יום הולדתו. בלשכת ראש הממשלה אמרו כי השניים דנו בכמה סוגיות, בהן "עניינים אזוריים בהיבט הביטחוני והמדיני".

השניים סיכמו להיפגש כבר בשיחה הראשונה שערכו לאחר כניסתו של בנט לראשות הממשלה. אז, בנט הודה לנשיא רוסיה על התפקיד שמדינתו ממלאת בשמירה על היציבות האזורית, וכן על הסיוע בסוגיית השבויים והנעדרים. הוא הודה לפוטין על ברכותיו לרגל הקמת הממשלה בישראל, והביע את הערכתו לקשר ההיסטורי בין העם הרוסי והעם היהודי, ובו העלייה הרוסית לארץ.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully