וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של תאיר ראדה: "אם יוכיחו לי שזדורוב אשם, אני מורידה את הכובע"

יממה לאחר פתיחת שלב העדויות, אילנה ראדה אמרה בריאיון ל-103FM כי על אף שהיא לא בטוחה "במאת האחוזים" שזדורוב זכאי - היא סבורה שתלמידים בבית ספרה של בתה היו אלו שרצחו אותה ב-2006. "אנחנו יודעים ש-15 ילדים היו בזירת הרצח בשעת הרצח, יודעים שהיה סחר בסמים"

בווידאו: זדורוב בפתח משפטו החוזר/צילום: שלומי גבאי

אילנה ראדה, אמה של הנערה תאיר ראדה שנרצחה בשנת 2006, סיפרה היום (רביעי) בריאיון ל-103FM על פתיחת שלב ההוכחות במשפטו החוזר של רומן זדורוב אמש, ואמרה כי "אם יוכיחו לי שזדורוב הוא אשם, אני מורידה את הכובע". זאת, לאחר שהתפרצה אמש בבית המשפט המחוזי בנצרת במהלך עדותו של העד הראשון, קצין המשטרה יורם אזולאי, בדרישה שלא ידבר על בנה בזמן עדותו.

אזולאי, שהיה העד הראשון גם במשפט המקורי שנערך לפני כ-14 שנה, אמר במהלך עדותו אמש כי כשהגיע לתא השירותים בבית ספרה של תאיר, "המקום היה סגור, אחיה של המנוחה ניסה לפרוץ". אילנה השיבה לכך בצעקה "אל תכניס את הילדים שלי לסיפור, נבלה".

באשר לאשמתו של זדורוב, אילנה הבהירה כי היא לא בטוחה שהוא זכאי "במאת האחוזים, הלוואי ויכולתי לראות את כל החומר, הייתי יושבת עליו יום ולילה". עוד תקפה כי "לא ייתכן ששומרים ראיות פורנזיות בעקשנות רבה, לא רוצים לבדוק אותן ולהגיד 'זה מה יש'. לא בבית ספרי".

שלב העדויות במשפט החוזר לרומן זדורוב הנאשם ברצח תאיר ראדה. המחוזי, נצרת 12 באוקטובר 2021. שלומי גבאי
אילנה ראדה בבית המשפט המחוזי בנצרת, אמש/שלומי גבאי

"לקחתי החלטה בחיים ללכת ולנבור בתיק ולמצוא את האמת לאמיתה. ראית גם שהסתירו חומרי חקירה שלא הובאו לבית המשפט ולא דנו בהם, ואתה אומר 'איפה כל החומר הזה? למה לא דנים בזה? למה לא מעלים אותם?' אתה עובר ומזדעזע", ביקרה אילנה בחריפות את התנהלות המשפט.

עוד אמרה אילנה כי היא לאחר בדיקה עצמאית של שנים, היא סבורה שרוצחי בתה היו תלמידים בבית הספר. "אנחנו יודעים ש-15 ילדים ויותר היו בזירת הרצח בשעת הרצח, אנחנו יודעים שהיה סחר בסמים, יודעים על איזה תלמידים מדובר", אמרה והוסיפה כי "הם נעצרו חודש לפני הרצח, על שיחות אייסיקיו שהיו לתאיר עם תלמידים מסוימים. אנחנו היום הרבה יותר מגובשים". עם זאת, היא סירבה לנקוב בשמות בהם היא חושדת.

תאיר ראדה, רפרודוקציה. ג'יני
תאיר ראדה/ג'יני

דיונים בשלב העדויות ייערכו בפני בית המשפט המחוזי בנצרת פעמיים מדי שבוע, כשהמשפט אמור להימשך כשנה. בראש ההרכב יעמוד השופט אשר קולה ואיתו ידונו בתיק השופטים דני צרפתי ותמר נסים-שי.

המשפט החוזר נערך בעקבות החלטתו של חנן מלצר, שופט בית המשפט העליון, שהתקבלה לפני חמישה חודשים. השופט מלצר קבע כי יש לבחון בהליך של משפט חוזר כמה שאלות שהועלו על ידי עו"ד ירום הלוי, סניגורו של זדורוב. "די בכך שיש ראיות, או עובדות המצביעות על היתכנות לשינוי תוצאת המשפט לטובת המבקש", קבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully