וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטים דחו את בקשת פרקליטו של זדורוב: המשפט יתחיל כמתוכנן ב-12 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 10:07

בדיון המכין שהתקיים בבית המשפט המחוזי בנצרת, דרש סנגורו של הנאשם ברצח תאיר ראדה לדחות את פתיחת המשפט החוזר, בשל העובדה כי חקירת הפרקליטות טרם הסתיימה, ולטענתו הדבר עשוי לפגוע בהיערכות ההגנה: "שירותי הבנות הורחבו ואינם משקפים את יום האירוע"

בווידאו: דיון מקדים במשפטו החוזר של רומן זדורוב/צילום: יואב איתיאל ומערכת וואלה!

דיון הוכחות ראשון במשפטו החוזר של רומן זדורוב יתקיים כמתוכנן ב-12 באוקטובר - כך קבע היום (ראשון) הרכב של שלושה שופטים בדיון מכין לקראת המשפט, שהתקיים בבית המשפט המחוזי של נצרת. בדיון דרש סנגורו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, לדחות את מועד המשפט, וזאת בשל הסיבה שהחקירה עדיין נמשכת, והדבר ייפגע ביכולתו להיערך אליה ובכך להתגונן. השופטים לא קיבלו את הטענות, והלוי שוקל לעתור לבג"ץ.

במהלך הדיון טען עו"ד הלוי כי התנהלות הפרקליטות אינה חוקית. "בית המשפט מתעקש שהמשפט יחל בעוד הפרקליטות ממשיכה בחקירה כאילו לא מדובר באירוע מלפני 15 שנה", מחה. "זה פרוטוקול לא חוקי בהתחלה של משפט לא חוקי. התאריך של ה-12 באוקטובר, מה קדוש בו? אין חקר לתבונת סנגור סביר. אני רוצה את כל הראיות".

רומן ואשתו אולגה זדורוב בכניסה לדיון בעניין משפטו החוזר 12 בספטמבר 2021. יואב איתיאל
רומן ואשתו אולגה זדורוב בכניסה לדיון בבית המשפט המחוזי בנצרת, הבוקר/יואב איתיאל

השופטים דחו את טענותיו, ובנוסף ציינו כי בכוונתם לבקר בזירת הרצח עוד בטרם יחל המשפט - תא השירותים בבית הספר בו נמצאה גופתה של תאיר ראדה לפני 15 שנה. הפרקליטות הסכימה, אולם הלוי דחה זאת. לטענתו, תא השירותים שופץ מאז הרצח, והדבר עשוי לפגוע בראיות המחזקות את חפותו של זדורוב.

"שמעתי ששירותי הבנות הורחבו ואינם משקפים את יום האירוע", אמר עו"ד הלוי, "בהנחה שאני צודק אני אתנגד לביקור בזירה. שבית המשפט לא יתרשם שכל תא הוא אולם התעמלות. מה שמשנה הוא הדגם".

לבסוף אמור השופטים כי לא שוכנעו שפתיחת המשפט בתאריך שנקבע תפגע בהגנת הנאשם, וכי "אם תרצה הפרקליטות לתקן את כתב האישום בעתיד תעמוד לסניגור הזכות להביע את התנגדותו". בתגובה לכך אמר עו"ד הלוי כי הוא נוטה לעתור לבג"ץ כנגד בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully