וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האהבה החדשה של סופרמן והזמרת ששברה את הרשת | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 15:02

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: החל המשפט החוזר של רומן זדורוב והזמרת ששברה את הרשת- ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

ההצהרה המפתיעה של ח"כ יולי אדלשטיין, הניסיון של רומן זדורוב להוכיח את חפותו, התמונה בבית החולים שעוררה מהומה ברשת, הזמרת ששברה את הרשת בתגובה לשאלה חצופה והיציאה מהארון של סופרמן - וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל עם החדשות המסעירות של היום.

ח"כ יולי אדלשטיין הכריז אתמול כי יתמודד על ראשות הליכוד מול היו"ר בנימין נתניהו, ודרש לקיים פריימריז במפלגה. "עם נתניהו לעולם לא נחזור לשלטון", אמר. בסביבת נתניהו אמרו כי "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית. נתניהו נבחר שוב לראשות הליכוד ברוב עצום רק לפני משנתיים. כל מי שמעוניין להתמודד על ההנהגה מוזמן לעשות זאת בפריימריז".

היום בבוקר התחיל שלב ההוכחות במשפט החוזר לרומן זדורוב, הנאשם ברצח תאיר ראדה בשנת 2006. המשפט החוזר נערך בעקבות החלטת שופט בית המשפט העליון חנן מלצר, שקבע כי יש לבחון בהליך של משפט חוזר שאלות שהועלו על ידי סנגורו של זדורוב שהצהיר היום בפני השופטים: "תוך חמישה דיונים אראה שאפשר לזכות אותו".

שני אחים בבית החולים קפלן תועדו כשהם מצטלמים עם אסיר חמאס השובת רעב. התיעוד גרם לסערה גדולה ברשתות החברתיות ודרישות של חברי כנסת מהימין לפטר את האחים. הנהלת בית החולים החליטה להסתפק בבירור משמעתי. האחים הביעו בסופו של דבר חרטה על המעשה.

מעריץ שאל את אדל עם כמה גברים שכבה - וחטף. אדל, שעובדת בימים אלה על אלבומה החדש שיצא ממש בקרוב, אירחה סשן לייב בעמוד האינסטגרם שלה בסוף השבוע האחרון. אחד הגולשים שאל אותה מה ה-"Body Count" שלה - עם כמה אנשים שכבת. אדל איבדה את זה, ובצדק, גרמה למהומה וענתה - "מה היא ספירת הגוף שלי? מה זה אמור להביע?". אדל, את לגמרי מלכה, ואני מאחורייך.

שוב היסטוריה בעולם הקומיקס, והפעם הבן של קלארק קנט, הלא הוא סופרמן המקורי, ולואיס ליין יוצא מהארון ויוצג כביסקסואל. חברת DC הכריזה כי ג'ונתן קנט מצא אהבה בדמות עיתונאי צעיר, ממש כמו אביו, קלארק. זאת, חודשיים לאחר יציאתו מהארון של גיבור העל רובין. בשנים האחרונות מקבלת קהילת הלהט"ב ייצוג רחב ומגוון יותר בעולם הקומיקס ואנחנו מברכות על כך!

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully