וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים תקפו כוח מג"ב שהגיע לפנות אוהל סמוך ליצהר, שוטר נפצע קל

לוחמי מג"ב פעלו לפינוי האוהל בשטח צבאי סגור סמוך להתנחלות. בתגובה החלו התפרעויות במהלכן יודו אבנים לעבר הכוח, שאחת מהן ניפצה חלון ניידת, שזכוכיותיה פצעו את השוטר. הרמטכ"ל כוכבי: "מגנה בכל תוקף את האלימות כנגד לוחמי מג"ב, התנהגות עבריינית הדורשת מיצוי דין"

התפרעויות ביצהר. 11 באוקטובר 2021. דוברות משטרת ישראל
הניידת שהותקפה, הערב/דוברות משטרת ישראל

מתנחלים תקפו הערב (שני) כוח מג"ב סמוך להתנחלות יצהר, ופצעו את אחד השוטרים באורח קל. הלוחמים הגיעו לפנות אוהל שהוקם בשטח צבאי סגור סמוך להתנחלות, ובתגובה השליכו המתנחלים אבנים ובקבוקי צבע לעברם. אחת האבנים ניפצה חלון ניידת, ופצעה שוטר, שנפגע מרסיסי הזכוכית.

הרמטכ"ל אביב כוכבי גינה את האלימות נגד לוחמי מג"ב ואמר כי "האלימות כנגד לוחמים היא התנהגות עבריינית, הדורשת מיצוי דין מהיר ונמרץ".

השר לביטחון הפנים, עמר בר לב אמר כי "אין שום הבדל בין מיליציות של חוליגנים יהודים שתוקפות ופוצעות שוטרי מג"ב ביצהר, לבין כאלו ערביות שתוקפות בכפר קאסם. בשני המקרים מדובר בעבריינות שהתפתחה אחרי שנים ארוכות מדי שבהן המשילות הופקרה לידי גורמי שוליים עברייניים. גם ביצהר צריך לטפל בנחישות חסרת פשרות באותם מתנחלים החושבים שמותר להם לערער על המשילות של מדינת ישראל ולהרים יד על לובשי המדים שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב
  • יצהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully