וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהקנצלרית מתלוננת, יש מי שמקשיב: מרקל הצטלמה עם שרות הממשלה

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 15:14

לפני שלוש שנים, מרקל הגיעה לביקור בזק בישראל ונכחה בפגישה של 30 אנשי עסקים ישראלים וגרמנים, כולם גברים. "מקווה שפעם הבאה תהיה גם אישה בין המנהיגים", ציינה בפני נתניהו. בפעם הנוכחית, דאגו שלא תפספס את מספר השיא של שרות בממשלה

אנגלה מרקל עם שרות הממשלה וראש הממשלה. 10 באוקטובר 2021. לעמ עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
תשע ועוד אחת. מרקל והשרות, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, לעמ עמוס בן גרשום

אנגלה מרקל הצטלמה היום (ראשון) עם תשע שרות הממשלה בביקורה בישראל. התמונה לא הייתה מקרית - לפני שלוש שנים שהתה בישראל במשך יממה, במהלכה העירה על היעדר נשים בפגישה עם אנשי עסקים ישראלים וגרמנים.

לאחר ישיבת הממשלה, תועדה מרקל לצד ראש הממשלה נפתלי בנט במרכזה של תמונה משותפת עם השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, שרת המדע והטכנולוגיה אורית פרקש הכהן, שרת התחבורה מרב מיכאלי, שרת האנרגיה קארין אלהרר, שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, השרה לשוויון חברתי מירב כהן ושרת הפנים איילת שקד.

הפגישה שבה התשתתפה קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל. לשכת העיתונות הממשלתית
עקצה את אנשי העסקים בירושלים. הפגישה באירוע החדשנות, 2018/לשכת העיתונות הממשלתית

הפגישה בביקור הקודם התקיימה במסגרת אירוע חדשנות בירושלים בירושלים. כשהקנצלרית הבחינה כי היא לבדה בין שלושים גברים באולם, ציינה לאוזניו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי היא "מקווה שבפעם הבאה שניפגש תהיה גם אישה בין המנהיגים העתידיים. סטארט-אפ זה עדיין כנראה תחום מאוד גברי".

הפעם, בישראל דאגו שלא תפספס את מספר השיא של נשים בממשלה, והשרות דאגו להדהד את המסר הלאה בטוויטר. "תודה לך אנגלה מרקל גברתי הקנצלרית על היותך חברת אמת של מדינת ישראל, על מחויבותך לעם בישראל ועל כך שאת מנהיגה בעלת שיעור קומה עולמי המהווה מודל השראה לנשים בכל העולם", כתבה שקד.

"בסיום ישיבת הממשלה המיוחדת עם הקנצלרית מרקל, נשארנו כמה שרות לקבל כמה עצות ממנהיגה גדולה. הודיתי לה גם על מנהיגותה העולמית בתחום האקלים. Danke Kanzlerin", הצטרפה זנדברג, וברביבאי אמרה כי "עוצמתה ביכולתה להישיר מבט לעבר ולעתיד בו-זמנית".

תמנו שטה פרסמה גם היא ציוץ על המפגש: "שמחתי לפגוש את אחת המנהיגות הגדולות בעולם, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל. מרקל הובילה מעל לעשור מדיניות של אפס סבלנות כלפי גזענות, אנטישמיות והכחשת שואה, ועל כך הערכתי הרבה. Danke Angela Merkel".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully