וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור אחרון בתור קנצלרית: אנגלה מרקל נחתה בישראל

עודכן לאחרונה: 9.10.2021 / 23:08

במהלך ביקורה בישראל תיפגש מרקל עם הרצוג, בנט ולפיד. היא תשתתף בישיבה של ממשלת ישראל ותבקר ביד ושם, אך לא מתוכננת להיפגש עם יו"ר האופוזיציה נתניהו. נחיתתה הובילה לעומס כבד בכביש 1, באזור נתב"ג ובכניסה לירושלים, לצד סגירת מקטע בכביש 6

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בנחיתה בנתב"ג, 9 באוקטובר 2021. שלומי אמסלם, משרד החוץ
מרקל בנחיתתה/משרד החוץ, שלומי אמסלם

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל נחתה הערב (שבת) בישראל. ביקור הפרידה, האחרון בתפקידה כקנצלרית, יכלול פגישות פוליטיות וסיור ביד ושם. בעקבות הגעתה, נחסמו כמה כבישים בהם כביש מספר 1 וכביש מספר 6.

עם הגעתה הערב, הודיעה המשטרה כי כביש 6 נסגר לתנועת כלי רכב ממחלף בן שמן לכיוון דרום בלבד. גם כביש מספר 1 נחסם לתנועה אך נפתח מחדש מאוחר יותר.

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בנחיתה בנתב"ג, 9 באוקטובר 2021. שלומי אמסלם, משרד החוץ
מרקל, הערב/משרד החוץ, שלומי אמסלם

במהלך ביקורה בישראל תיפגש מרקל עם הנשיא יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד, ותשתתף בישיבת הממשלה. בכיר גרמני אמר לוואלה! כי הקנצלרית מגיעה בעקבות הזמנה של בנט ואינה צפויה לפגוש במהלך הביקור חברי כנסת.

עוד נודע לוואלה! כי מרקל לא מתוכננת להיפגש עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו במהלך הביקור. בביקורים קודמים בישראל מרקל נפגשה עם יו"ר האופוזיציה, כמו למשל ציפי לבני ב-2011. שלוש שנים לאחר מכן נפגשה עם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג כשביקר בברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully