וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לאחר חתונתו: בן 28 נורה למוות מכדור תועה בגליל

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 7:36

עאסם סלטי עמד במרכז עילוט ונקלע לירי בין שתי משפחות המצויות בסכסוך. השוטרים הוזעקו לאירוע עקב דיווח על אנשים שמיידים אבנים, ותוך ניסיונות לאתרם החלו להישמע קולות ירי מכמה מוקדים שונים, ממנו ככל הנראה נהרג הצעיר. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה 5 חשודים

בווידאו: רצח בעוספיה: גבר בן 41 נורה למוות/קרדיט: ראיק עזאם

צעיר בן 28 נהרג הלילה (שבת) כתוצאה מירי בכפר עילוט שבגליל התחתון. הצעיר, עאסם סלטי, פונה לבית החולים האנגלי בנצרת כשהוא פצוע באורח בינוני-קשה, אך לאחר מכן מת מפצעיו. מחקירה ראשונית עלה כי סלטי עמד באחד הבתים במרכז הכפר ונפגע מקליע שנורה במהלך סכסוך בין שתי משפחות.

תחילת האירוע סמוך לשעה 22:30 אז התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה על ידויי אבנים בין שתי משפחות המצויות בסכסוך בכפר. השוטרים הוזעקו למקום, ותוך שניסו לאתר את מיידי האבנים - החלו להישמע קולות ירי מכמה מוקדים שונים. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה חמישה חשודים במעורבות באירוע.

מותו של סלטי מגיע חודשיים לאחר חתונתו. "יקלל אללה את מי שהרג נפש חפה מפשע", זעם אחיה של אשתו בפוסט בפייסבוק. הצעיר סיים לימודי הנדסה אזרחית בירדן, ולאחר מכן התחיל לעבוד בחברה משפחתית.

עאסם סלטי. תמונות גולשים
"נפש חפה מפשע". סלטי/תמונות גולשים

בחודש שעבר חנך ראש הממשלה נפתלי בנט את האגף החדש של משטרת ישראל לסיכול הפשיעה בחברה הערבית, כשלצדו השר לביטחון הפנים עמר בר לב והמפכ"ל קובי שבתאי. "הצבתי בראש סדר העדיפויות שלי את המלחמה הזאת, ואני לא מתכוון לוותר או להוריד את הרגל מהגז". הבטיח השר בר לב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, "בשבועות הקרובים יעבור התקציב ונוכל להעלות הילוך. 1,100 שוטרים יגויסו ויופנו לכך, תחנות ונקודות משטרה יעובו, שב"כ יסייע. אני לא אוותר".

"משטרת ישראל על כל זרועותיה תמשיך במאבק בפשיעה בחברה הערבית", אמר לוואלה! ניצב ג'מאל חכרוש, העומד בראש אגף סי"ף. "בראש סדר העדיפות במשטרה היא הלחימה באלימות בחברה הערבית". הוא הודה כי "נכון לעכשיו התוצאות אינן מספקות", אך ציין כי "יחד עם זאת קיימת עשייה רבה בתחום שבאה לידי ביטוי בין היתר בתפיסת עשרות נשקים בכל שבוע, מעצרים חיפושים והגשת כתבי אישום". ניצב חכרוש הבטיח: "אנו נמשיך בפעילות בנחישות מקצועיות והתמדה. מדובר בתהליך שיארך זמן, אך נמשיך בו עד לקבלת התוצאות והשינוי המיוחל. אני קורא לכל הגורמים הנדרשים שיהיו שותפים למאבק וכולנו ביחד נצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully