וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן ה-16 מת מתסמונת פוסט קורונה, אביו: "אמרו שמצבו יציב, ופתאום הוא הלך"

עודכן לאחרונה: 9.10.2021 / 20:41

ג'מאל, אביו של עדן פיומי שמת מתסמונת פימס, מתח ביקורת קשה על הטיפול בבנו, שאושפז תחילה בבית החולים מאיר והועבר לשניידר. "הוא היה ילד חרוץ, צנוע ושקט. כל המשפחה נפלה מצער", סיפר. פיומי לא התחסן והיה ללא מחלות רקע ידועות

מותו של עדן פיומי בן ה-16 מתסמונת פוסט קורונה הפתיע את משפחתו, המתגוררת בג'לג'וליה, שטוענת כי הטיפול בנער בבתי החולים בהם אושפז היה לקוי. לדברי אביו של עדן, ג'מאל פיומי, בתי החולים לא מצאו בהתחלה בעיות אצל בנו, שלא התחסן נגד הנגיף, ורק לאחר מכן התברר כי לקה בתסמונת פימס. "לא יודע מה קרה שם. היינו כולם על ידו, וכל פעם אמרו לנו משהו אחר", סיפר.

"כל פעם ששאלנו אמרו 'יציב', פתאום היום אמרו 'הלך'", תיאר ג'מאל. הוא סיפר כי עדן היה "ילד חרוץ, צנוע ושקט. כל המשפחה נפלה מצער".

עדן פיומי בן ה-16 מג'לג'וליה שמת מפוסט קורונה. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
"לא ברור לי איך ולמה הוא מת". עדן פיומי בן ה-16/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

בראיון ל-103FM שישודר מחר בבוקר, סיפר האב שעדן סיפר לו כי הוא לא מרגיש טוב כמה ימים לפני מותו. רופא משפחה שהילד הופנה אליו המליץ לו לקחת תרופה להורדת חום, אך זו לא סייעה לנער. רופא נוסף טען בפני המשפחה כי לילד "אין קורונה". לדברי האב, "לא ברור לי איך ולמה הוא מת".

עוד סיפר שכשהגיעו לטיפול בבית החולים מאיר, לא היה מכשיר אקמו פנוי אליו ניתן היה לחבר את עדן. מסיבה זו הוא הועבר לטיפול בבית החולים שניידר בפתח תקווה, אך שם, לדבריו, לא היה רופא זמין שיכל לטפל בו. "למה אין רופא? אני לא קולט את זה, אני לא מבין", אמר.

תגובת בית החולים שניידר: "מבדיקה סרולוגית לנוגדני קורונה נמצא כי הנער היה חיובי לווירוס הקורונה, ובהתאם לכך ולתסמינים הגופניים שהראו התדרדרות אובחן עם תסמונת פימס. מרגע הגעתו של הנער למרכז שניידר, הועבר ליחידה לטיפול נמרץ לב, שם היה במעקב ובטיפול צמוד של כל צוות היחידה לטיפול נמרץ לב שכולל רופאים, אחיות וצוותי אקמו שלא משו ממיטתו. לצערנו, על אף הניסיונות הרבים לשפר את מצבו, הנער נפטר לאחר קריסת מערכות. אנו משתתפים בצער המשפחה וקוראים לציבור להתחסן על מנת למנוע הישנות של מקרים קשים ומצערים אלה".

תגובת בית החולים מאיר: "למרבית הצער ישנה תסמונת של מחלה קשה מאוד אחרי קורונה בקרב ילדים. מחלה מסכנת חיים "פימס" והנער הזה חלה בה. כיון שהדיווח של המשפחה היה שהוא לא חלה בקורונה. רק לאחר קבלת תשובות בהם כן הופיעו נוגדנים של קורונה התבססה האבחנה של מחלת פימס. הנער הגיע לבית החולים במצב קשה שהלך והחמיר אושפז בטיפול נמרץ שם נלחמו על חייו. בזמן האשפוז בין הבדיקות בוצעה גם בדיקת לנוגדני קורונה והסתבר שהוא אכן היה עם נוגדנים. מי שמצבו החמיר חובר למכשיר אקמו והועבר לבית חולים שניידר. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully