וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיפלנו בזה, הוא מדבר שטויות": כך טויחה פרשת המין בכלא צלמון | האזינו

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 12:52

במשטרה ובפרקליטות יקיימו דיון לקראת הגשת כתבי אישום נגד הסוהרת וקצין המודיעין המעורבים בפרשה. לידי וואלה! הגיעה הקלטה של שיחה בין סוהר לבין קצין המודיעין בכלא מוניב קזאילה, בה מטייח הקמ"ן לכאורה את הדיווחים על קשר מיני ושוחד כספי בין הסוהרת לאסיר מאור נתן

בווידאו: ההקלטה המפלילה של קצין המודיעין החשוד בפרשה בכלא צלמון/קרדיט: לירן לוי, מערכת וואלה! עריכה: ליר שפיגלר

במשטרה ובפרקליטות יקיימו היום (ראשון) דיון לקראת הגשת כתבי אישום בפרשת המין בכלא צלמון שנחשפה בשנה שעברה - כך נודע לוואלה!. הפגישה מגיעה ברקע חשיפת הפרטים החדשים בשבוע שעבר, ולפיהם הסוהרת החשודה בפרשה קיבלה מהאסיר מאור נתן שעמו פיתחה קשר מיני מתנות רבות, כולל עבור בתה הפעוטה.

גורם בכיר במערכת אכיפת החוק המעורה בפרטים אמר בשיחה עם וואלה!: "הכיוון הוא להגיש כתב אישום או על שוחד או על הפרת אמונים, כשהכיוון הוא הפרת אמונים נגד החשודים בפרשה". זאת, לאחר שהיו מי שסברו בפרקליטות שאפשר להסתפק בפיטורים של הסוהרת וקצין המודיעין, ובכך לסגור את התיק הפלילי למרות הראיות שנאספו על ידי המשטרה.

לידי וואלה! הגיעה הקלטה של שיחה בין סוהר בשם ס' לבין מוניב קזאילה, מי שהיה קצין המודיעין של הכלא שחשוד בפרשה ובינתיים פוטר משב"ס ביחד עם הסוהרת.

הסוהרת שנחשדת שקיימה יחסי מין עם אסירים וסגל בכיר. ללא, עיבוד תמונה
קיבלה כסף ותכשיטים מאסיר שעימו קיימה יחסים מיניים. הסוהרת החשודה בפרשה/עיבוד תמונה, ללא

השיחה התרחשה כשבועיים לפני האירוע בו הסוהרת "ננעלה" בתא עם שני אסירים. הסוהר התקשר לקצין המודיעין לאחר ששמע מהאסיר מאור נתן על יחסיו המיניים עם הסוהרת ועל המתנות שקנה לה. קזיאלה היה מודע לכאורה למערכת היחסים המינית בין הסוהרת לבין האסיר ואף ידע על התנהלותה של הסוהרת, אך משום מה הגן עליה לכאורה ולא דיווח לממונים עליו. קזיאלה ניסה לבלום בשיחה את המידע שקיבל הסוהר ואף ביקש ממנו לא להעביר את זה הלאה.

כשנתן ריצה את עונשו בצלמון והיה בקשר מיני עם הסוהרת, קצין המודיעין שידע על הקשר האסור שלח סוהרים לחיפוש בתאו של האסיר. הסוהרים החרימו לאסיר פנקס טלפונים ובו מצאו את מספר הטלפון של הסוהרת. לאחר מכן האסיר הועבר כ"עונש" לכלא שאטה. ביחד איתו הועבר גם ס', אחד הסוהרים מצלמון שנשלח על ידי קצין המודיעין לחיפוש בתא. הסוהר חשד בקצין המודיעין והקליט איתו את השיחה.

האסיר מאור נתן. אתר רשמי, מערכת וואלה!
לפי החשד, העביר מתנות לסוהרת עימה קיים יחסים מיניים. האסיר מאור נתן/מערכת וואלה!, אתר רשמי

סוהר: אני מתקשר אליך כי...

קצין המודיעין: מי זה? מאור נתן?

סוהר: מאור נתן.

קצין המודיעין: אה, בן זונה זה, מה הוא רוצה?

סוהר: תקשיב מה הפח אשפה הזה עשה. אתה זוכר אז ששלחת אותנו להוציא טלפונים. אמרתי לי שיש טלפונים של הרב. נכון?

קצין המודיעין: נכון

סוהר: יופי. והוא כל הזמן אמר לי, תדאג שזה יחזור אליי זה יכול לסבך לי את החיים, זה יפרק לי את הבית. אתה זוכר שאמרתי לך את זה?

קצין המודיעין: נכון. החזרת לו בסוף יום לפני שעבר.

סוהר: יופי, עכשיו. היום הוא אצלי באגף עכשיו. ואז הוא אומר לי, אתה יודע למה התעקשתי שתחזיר לי את זה כי זה יפרק לי את הבית? ואז הוא אומר לי, כי היה שם את הטלפון של *** (הסוהרת החשודה).

קצין המודיעין: בן זונה, ממשיך להפיץ אותה שמועה הכלב, לא לומד.

סוהר: עכשיו תשמע, אז אמרתי לו, מה קשור *** אז הוא אומר לי, מה היא ואני היינו ביחד שנה וחצי. אמרתי לו על מה אתה מדבר... הוא אומר לי כן. אני אפילו קניתי לה דברים, הפקדתי לה כסף, קניתי לה יהלומים דרך אדרי (בעל חנויות ליהלומים).

ההקלטה המפלילה של קצין המודיעין החשוד בפרשה בכלא צלמון 09.10.21. לירן לוי
מסתמן כי כתב האישום יהיה בגין הפרת אמונים נגד החשודים בפרשה. כלא צלמון/לירן לוי

סוהר: והוא אמר שהוא פעם אחת אפילו גם שכב איתה במשרד, בזמן שהחובש כאילו הגיע לאגף, זיאד היה איתו בפאנל, אז היא כאילו הביא לו כלור (לניקוי התא) והוא שכב איתה במשרד של יגאל (מפקד האגף).

קצין המודיעין: תגיד לו לבן זונה הזה הוא מדבר שטויות בסוף באמת הוא יסתבך.

סוהר: אני לא נכנס לזה מוניב, כפרה עליך, אני לא...

קצין המודיעין: לא בן זונה, עזוב, אני אדע להעביר לו את המסר

סוהר: עכשיו אני לא רוצה כאילו להוציא על זה פה מידע למודיעין של שאטה.

קצין המודיעין: לא, לא. זה קלוט אצלנו הכל טוב. העברנו, הכול מטופל, טופל אצלי עוד

סוהר: אז בגלל זה אמרתי אני אדבר איתך, לפני שאני מדבר עם מישהו אחר בכלל.

קצין המודיעין: כן, כן, לא. טיפלנו בזה אצלי. מטומטם

קצין המודיעין: אה. תודה, תודה. לא, טוב שהתקשרת אליי היו עושים מזה עניין על כלום. הוא יירגע. בסוף הוא יקבל מסר הוא יירגע.

הקלטה: עבריין טוען שהסוהרת מצלמון ביקשה "להעלים" את הגרוש שלה/מערכת וואלה! NEWS

לוואלה! נודע כי מחומר החקירה במשטרה עולה כי קצין המודיעין מוניב קזיאלה טייח לכאורה דיווחים ותלונות שהגיעו בקשר לסוהרת. קזאילה מסר בחקירותיו גרסאות סותרות. במהלך החקירה הכחיש קיום קשר אישי עם הסוהרת, עם זאת, חומר החקירה מעלה כי הוא נהג לשלוח לה עשרות הודעות אהבה וקנאה בווטסאפ. קזאילה אף הודה בחקירה שמחק התכתבויות עם הסוהרת לאחר חשיפת הפרשה, ושהתקשר אליה כמה פעמים מהווטסאפ לאחר שנחשף בוואלה! שננעלה עם שני אסירים בתא.

קזאילה, שפוטר משב"ס וממתין להחלטה על הגשת כתב אישום בעניינו, הכחיש את הדברים ומסר בתגובה: "כל מטרת הפרסום היא הסטת דעת הציבור מהמחדל המחריד של הבריחה מגלבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully