וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחסים מיניים בחדר מפקד האגף, כסף ותכשיטים: פרטים חדשים מפרשת המין בכלא צלמון

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 20:09

מפרטים שהגיעו לידי וואלה! עולה כי הסוהרת החשודה בפרשה קיבלה מאסיר שעמו פיתחה קשר אינטימי מתנות רבות, כולל עבור בתה הפעוטה, וכי אלו מהוות לכאורה בסיס לטענה כי קיבלה שוחד. למרות זאת, הפרקליטות נוטה לסגור את התיק

הקלטה: עבריין טוען שהסוהרת מצלמון ביקשה "להעלים" את הגרוש שלה/מערכת וואלה! NEWS

הסוהרת החשודה בפרשת המין בכלא צלמון קיבלה כסף מזומן, תמרוקים ותכשיטים מאסיר שעמו קיימה יחסים מיניים, מתנות המהוות לכאורה בסיס לחשד כי הסוהרת קיבלה שוחד - כך עולה מפרטים חדשים על הפרשה שהגיעו לידי וואלה!.

הסוהרת, ששמה אסור בפרסום בהחלטת בית משפט, פוטרה משב"ס לפני כמה חודשים, כמו גם קצין המודיעין בכלא. עם זאת, בפרקליטות מחוז צפון טרם הכריעו אם להגיש כתבי אישום בפרשה, כשהקו המסתמן בשלב זה הוא לסגור את התיקים הפליליים, ולהסתפק בכך ששני החשודים פוטרו משב"ס.

במסגרת הפרשה, שנחשפה בוואלה! בשנה שעברה, נוצר קשר בין עבריין לבין הסוהרת החשודה. העבריין מאור נתן, שמרצה עונש בכלא איילון על עבירות סמים וסחר בנשק, ישב בכלא צלמון באגף שבו עבדה הסוהרת, בתא יחד עם אסיר נוסף בשם נתנאל רחמילוב. נתן סיפר למקורביו על ההיכרות עם הסוהרת, ועל הכסף והמתנות שהעניק לה מאחורי גבו של שב"ס.

העבריין גם נחקר במסגרת הפרשה ביחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433. תחילה נתן הכחיש את מעורבותו, אך לאחר שהוצגו בפניו הראיות שנאספו במשטרה, ולאחר שהבין שהסוהרת הודתה, הוא הודה בקיום יחסים מיניים איתה ובכך שהעניק לה מתנות וכסף רב.

הסוהרת שנחשדת שקיימה יחסי מין עם אסירים וסגל בכיר. ללא, עיבוד תמונה
קיבלה כסף ותכשיטים מאסיר שעמו קיימה יחסים מיניים. הסוהרת החשודה בפרשה/עיבוד תמונה, ללא

העבריין רכש לסוהרת שרשרת יהלומים בעלות מוערכת של כ-23 אלף שקלים. זו הייתה המתנה הראשונה שקנה לה, והוא שלח אותה לביתה באמצעות מונית. במהלך משמרת לילה בה עבדה הסוהרת, היא הורתה לנתן להגיע לאגף בשעה 19:45, ביקשה שיחכה לה עם בקבוק ריק מפלסטיק, ואמרה לו שיתלווה אליה למשרד מפקד האגף.

גורם המעורה בפרטים סיפר לוואלה! כי "השניים נכנסו לחדר של מפקד האגף, כשאת הדלת הזו אי אפשר לפתוח מבחוץ בלי מפתח. הוא בחור נאה מאוד והיא נמשכה אליו. היא התחילה לנשק אותו בשפתיים ושם זה הסתיים. זו הייתה הפעם הראשונה שבין השניים נוצר מגיע פיזי", אמר הגורם.

לפי הפרטים החדשים מהפרשה, נתן אף שלח לבתה הפעוטה של הסוהרת עגילים וגורמט משובצים ביהלומים בעלות של 5,500 שקלים. "הוא גם שלח לה סלסלה מלאה במוצרי קוסמטיקה ותמרוקים יוקרתיים, בעלות מוערכת של 2,500 שקלים", סיפר הגורם המעורה בפרטים. "בפעם אחרת מאור העביר לסוהרת עשרת אלפים שקלים באמצעות 'שירות מזומן' של דואר ישראל, בשתי פעימות, בכל פעם חמשת אלפים שקלים. הסוהרת הייתה מגיעה לסניף הדואר ומושכת את הכסף".

מהתחקיר שנעשה בשב"ס עלה כי באחד המקרים הסוהרת ניגשה לנתן, אמרה לו שיש לבת שלה יום הולדת וביקשה ממנו שיקנה לה בובה מיוחדת. העבריין התקשר מהכלא לחנות צעצועים בכרמיאל, שילם באשראי על הבובה ושלח את הסוהרת לחנות לאסוף את המתנה לילדה.

להב 433 תפתח בחקירה נגד הסוהרת שננעלה בתא עם שני אסירים פליליים בכלא צלמון  29.07.20. אין, מערכת וואלה!
הסוהרת לכאורה סיפקה גמול בתמורה למתנות שקיבלה. בית כלא צלמון/מערכת וואלה!, אין

עוד עלה מהתחקיר כי באחד הערבים, כשרוב הסגל והפיקוד כבר לא שהה בבית הסוהר, הסוהרת לקחה את נתן פעם נוספת לחדר של מפקד האגף, ושם השניים קיימו יחסים מין. לוואלה! נודע כי הסוהרת והאסיר קיימו יחסי מין מלאים בשלוש הזדמנויות שונות בחדרו של מפקד האגף בשעות הערב המאוחרות.

מהפרטים החדשים עולה כי הסוהרת לכאורה סיפקה גמול בתמורה למתנות שקיבלה. באחת הפעמים היא הגיעה לתאו של נתן, ואמרה לו שיש שיחות בכלא על כך שהוא ושותפו לתא נגעו בסמים במהלך הלילה. נתן הכחיש ואמר שהוא אינו משתמש בסמים. הסוהרת השיבה לו שלא ידאג, ושאם תהיה בעיה עם המודיעין, "היא פה". כמו כן, הסוהרת הייתה מכניסה לכאורה קופסאות אוכל מהבית שלה לתא של האסיר.

האסיר מאור נתן. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הודה בקיום קשר אינטימי. מאור נתן/מערכת וואלה!, אתר רשמי

היחידה הארצית לחקירות סוהרים זימנה את נתן לחקירה, שם הודה כי קנה לסוהרת מתנות, היה איתה בקשר אינטימי ואף קיים איתה יחסי מין בכלא בשלוש הזדמנויות שונות. לוואלה! נודע כי במשטרה ערכו עימות בין נתן לבין הסוהרת, שהגיעה למקום עם שרשרת היהלומים שהוא רכש לה. החוקרת קלטה מיד שזו השרשרת שנתן רכש עבור הסוהרת, והורידה לה אותה מהצוואר.

כעת, הפרקליטות נוטה לסגור את התיק. זאת, למרות הממצאים שעלו בחקירת המשטרה, שמהם בין היתר עלה כי לכאורה הסוהרת קיימה יחסי מין עם האסיר ואף קיבלה ממנו מתנות. נתן כלוא בימים אלה בבית הסוהר איילון, וצפוי להשתחרר ממאסר בעוד כמה חודשים.

עו"ד בן מעוז. שי אוחיון, אתר רשמי
"שיתפה פעולה בחקירה", עו"ד בן מעוז/אתר רשמי, שי אוחיון

עו"ד בן מעוז המייצג את הסוהרת החשודה מסר בתגובה: "אבהיר בצורה מפרשת וחד משמעית כי אין בין הדברים האמורים בכתבה למציאות כל קשר. מרשתי שיתפה פעולה בחקירה, ענתה לכל שאלות החוקרים, ערכה עימות עם מאור נתן והדפה בהצלחה כל טענה למעשים שיוחסו לה. כל השקרים המתוארים בכתבה נבדקו ונחקרו, ובמבחן המציאות - בחלוף למעלה משנה ממועד החקירה - לא הוגש נגד מרשתי כתב אישום והדבר מדבר בעד עצמו".

תגובת הפרקליטות: במהלך השנה האחרונה הפרקליטות עמדה בקשר רציף עם גורמי החקירה בתיק, ליוותה אותה והייתה מעורבת בהתפתחות סביב תיק חקירה חדש שקשור לפרשה. לאחרונה הושלמה החקירה בתיק החדש והתיק הועבר לפרקליטות לצורך קבלת החלטה. בימים אלה התיק נבחן בפרקליטות ובקרוב תתקבל בו החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully