וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי הפזורה בני 25 נעצרו לאחר שתקפו שוטרים בקניון בבאר שבע | תיעוד

5.10.2021 / 15:47

החשודים היו מעורבים בקטטה מרובת משתתפים במרכז המסחרי, וכשהשוטרים הגיעו לזירה - השניים החלו לתקוף גם אותם. באירוע אלימות נגד שוטרים מקביל בעיר, המשטרה עצרה תושב הפזורה בן 34 שניסה לכבות על שוטרים סיגריה

בווידאו: תיעוד של קטטה ותקיפת שוטרים בקניון בבאר שבע/צילום: סטודיו שלי

המשטרה עצרה היום (שלישי) שני חשודים, תושבי הפזורה הבדואית כבני 25, בגין תקיפה הדדית ותקיפת שוטרים בקניון הנגב בבאר שבע. לפי החשד, הם היו מעורבים בקטטה מרובת משתתפים במרכז המסחרי, וכששוטרים הגיעו לזירה - השניים החלו לתקוף אותם גם.

באירוע אלימות נגד שוטרים מקביל בעיר, המשטרה עצרה תושב הפזורה כבן 34 שתקף שוטרים תוך שניסה לכבות עליהם סיגריה. התקרית החלה כששוטרים הבחינו ברכבו של הגבר חונה במקום אסור ברחוב קרן היסוד בבאר שבע, ובמהלך בדיקת הנהג הוא החל לצעוק ולהתנהג בתוקפנות.

מהמשטרה נמסר כי "השוטרים ניסו להרגיעו אך זה לא חדל מהתנהגותו הפרועה, החל לתקוף אותם ואף ניסה לכבות על אחד מהם סיגריה. תוך גילוי אפס סובלנות החשוד נעצר ונלקח לחקירה".

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
נתוני הפשיעה בדרום הם הגבוהים ביותר בארץ/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום, פורסם דוח של מרכז המחקר והמידע של הכנסת, ממנו עולה כי מ-2017 עד 2020 נתוני הפשיעה במחוז הדרום היו הגבוהים ביותר מכל המחוזות בארץ. הנתונים הוצגו בוועדה לביטחון הפנים בדיון על הפשיעה באזור.

לפי נתוני הדו"ח, ב-2020 נפתחו 58,224 תיקי חקירה במחוז הדרום בלבד - הגבוה ביותר מכלל המחוזות בארץ. במרכז המחקר והמידע מעידים כי העלייה במספר התיקים, שנאמדת ב-4%, הושפעה משיעורי הדיווח של הציבור ומהפעילויות היזומות.

התיקים במחוז הדרום מהווים 20% מכלל התיקים שנפתחו במשטרה בשנה זו, ולפי הנתונים מספרם עומד על 410 לכל עשרת אלפים תושבים; גם הוא הנתון הגבוה ביותר ביחס לשאר המחוזות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully