וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא הבכיר מכחיש את החשד לאונס: "כל מה שעשיתי היה לצורך הליך רפואי"

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 13:20

הרופא בשנות ה-60 לחייו הכחיש בחקירתו את החשדות לפיהם אנס ילדה במחלקה בניהולו באחד מבתי החולים הגדולים במרכז. בידי המשטרה חוות דעת ששוללת את גרסתו, וכן חוששים שיש נפגעות נוספות. עמיתיו: "הכתים את כל צוות בית החולים"

בווידאו: שנת מאסר נגזרה על מאיר למפיט, רופא שהורשע במעשי סדום בקטינים/מערכת וואלה!

הרופא הבכיר שנעצר אתמול (ראשון), מכחיש את החשדות נגדו לפיהם אנס ילדה במחלקה אותה הוא מנהל באחד מבתי החולים הגדולים במרכז הארץ. "כל מה שעשיתי היה לצורך הליך רפואי, במסגרת הליך רפואי. מכחיש כל ניסיון לפגיעה מינית", טען הרופא בשנות ה-60 לחייו בחקירתו בזמן שהחוקרים הטיחו בו את התלונות נגדו. הוא עוד חשוד כי ביצע מעשים מגונים בנערות ונשים נוספות לאורך העשור האחרון.

עם זאת, הפרקליטות מלווה את החקירה וכן בידי המשטרה חוות דעת רפואית ששוללת את גרסתו. לפי גורם המעורה בפרטי החקירה הדגיש כי "יש הבדל בין מגע שנועד לבירור מצב רפואי למגע המיני הפוגעני שהעלו המתלוננות ואסור על פי חוק".

במשטרה מתכוונים לדרוש את פרסום שמו, שכן הם חושדים כי ישנן נפגעות נוספות שיתלוננו בעקבות הפרסום.

בבית החולים בו עובד הרופא הבכיר הגיבו למעצרו. אח בבית החולים סיפר כי "זה בית חולים גדול ולכן לא הייתי קרוב אליו ואני לא מכיר את המקרה לפרטים, אבל בוודאי שזה קשה שזה קורה בבית החולים שלנו. אני מקווה שימצו איתו את הדין כי הוא הכתים את כל צוות בית החולים".

ר', רופאה בבית החולים, סיפרה כי היא ממתינה לראות אם אכן החשדות יתאמתו: "אני לא מוכנה לשפוט אותו לפני שמיצו את הדין. אלו רק חשדות והוא רופא טוב. במידה והחשדות נכונים אין לו מקום בבית החולים במערכת הבריאות בכלל. המחלקות צריכות להיות מקום מוגן ושמור, ואנחנו נוודא שהן ממשיכות להיות כאלה".

עוד בוואלה!

רופא בכיר נעצר: חשוד שאנס ילדה במחלקה שהוא מנהל ופגע מינית במטופלות

לכתבה המלאה
מחלקה בבית חולים. דוד כהן, פלאש 90
"מכחיש כל ניסיון לפגיעה מינית"/פלאש 90, דוד כהן

עורך הדין ליאור אפשטיין, המייצג את הרופא, דחה בשיחה עם וואלה! את החשדות נגד מרשו, ואמר כי המגע שבוצע, בוצע על פי הפרוטוקול הרפואי, וכי היה "רפואי נטו". עוד אמר כי מדובר ברופא בעל שם בתחומו, שעשה בדיקה גופנית באופן מקצועי למטופליו, ואם במשטרה ובפרקליטות רוצים לבדוק את אמיתות הדברים, עליהם לגשת לרופא באותו תחום, כדי ללמוד על סוג המגע הטיפולי הנדרש. הוא הוסיף כי "קל מאוד להכפיש שמו של אדם בעל שם", וכי הוא מציע להמתין בסבלנות לחקירה.

אמש ערכו החוקרים חיפוש בקליניקה ובביתו של הבכיר, ואספו את המחשב והטלפון הנייד שלו. רעייתו של הרופא לפי שעה מביעה בו תמיכה.

החשדות עלו לאחרונה לאחר שהילדה דיווחה לבית החולים על הפגיעה שחוותה. הממונה על ההטרדות המיניות בבית החולים במרכז הארץ דיווח על כך למשטרה, שפנתה לילדה, ולאחר כמה שיחות הסכימה להעיד וסיפרה כי הרופא אנס אותה לפני תשע שנים. בעקבות התלונה הגיעה המשטרה לנפגעות נוספות, ועם מעבר החקירה לשלב הגלוי נעצר החשוד, לצד חיפוש ותפיסת מסמכים וממצאים העשויים להיות רלוונטים לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully