וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא בכיר נעצר: חשוד שאנס ילדה במחלקה שהוא מנהל ופגע מינית במטופלות

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 17:41

מנהל מחלקת ילדים באחד מבתי החולים הגדולים במרכז, תושב השפלה בשנות ה-60 לחייו, חשוד בעבירות מין בשורת נערות ונשים לאורך העשור האחרון. לפי החשד, הרופא פגע בקורבנות בבית החולים ובמרפאה פרטית תוך הצגת המעשים כהליך רפואי. "הנשים החזיקו את זה הרבה שנים בבטן"

בווידאו: שנת מאסר נגזרה על מאיר למפיט, רופא שהורשע במעשי סדום בקטינים/מערכת וואלה!

רופא בכיר בשנות ה-60 לחייו נעצר הבוקר (ראשון) בחשד שאנס ילדה במחלקה שאותה הוא מנהל באחד מבתי החולים הגדולים במרכז הארץ, וביצע מעשים מגונים בנערות ונשים נוספות לאורך העשור האחרון. מהחקירה עולה כי חלק מהעבירות נעשו בבית החולים, וחלק במרפאה פרטית שבבעלותו, גם היא באזור המרכז.

על פי החשד, הרופא ניצל את תפקידו כדי לפגוע מינית בנערות ובנשים, תוך הצגת המעשים כהליך אבחון וטיפול נדרש. בין הנפגעות היו גם קרובות משפחה של מטופלים בבית החולים ובקליניקה. החשוד יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

לוואלה! נודע כי הרופא נעצר הבוקר על ידי הבילוש בשטח בית החולים. הבלשים שהיו בלבוש אזרחי נכנסו למקום בתיאום עם מחלקת הביטחון שם, והודיעו לרופא הבכיר שהוא עצור בחשד לעבירות מין וביקשו ממנו להתלוות אליהם.

מחלקה בבית חולים. דוד כהן, פלאש 90
פגע מינית לאורך שנים. מחלקה בבית חולים/פלאש 90, דוד כהן

החשדות עלו לאחרונה לאחר שהילדה דיווחה לבית החולים על הפגיעה שחוותה. הממונה על ההטרדות המיניות בבית החולים במרכז הארץ דיווח על כך למשטרה, שפנתה לילדה, ולאחר כמה שיחות הסכימה להעיד וסיפרה כי הרופא אנס אותה לפני תשע שנים. בעקבות התלונה הגיעה המשטרה לנפגעות נוספות, ועם מעבר החקירה לשלב הגלוי נעצר החשוד, לצד חיפוש ותפיסת מסמכים וממצאים העשויים להיות רלוונטים לחקירה.

גורם במשטרה המעורה בפרטי החקירה סיפר כי "הנשים חששו להתלונן מכיוון שמדובר ברופא בכיר, הן החזיקו את זה הרבה שנים בבטן. הן במצב נפשי קשה, נפגעו מהרופא שהיה צריך לתת להן את הטיפול הכי טוב והרגישו שהן נבגדות. הם עברו לרופא אחר אבל שמרו איתן לאורך השנים את החוויה הטראומתית. נפעל שהשם שלו יותר לפרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully