וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוג המוכר מירושלים מואשם בעבירות יחסי מין בין מטפל למטופלת

6.9.2021 / 3:10

כתב האישום שהוגש בבית משפט השלום בירושלים נגד יובל כרמי בן ה-65 כלל גם עבירות מעשה מגונה, אך לא עבירת אינוס - לאחר שבינואר הוא נעצר בחשד לאונס. העונש המירבי על העבירות בגינן נאשם הוא 4 שנות מאסר. אחת המתלוננות: "עברתי אונס, לא יכולתי לברוח או להתנגד"

כתב אישום הוגש אתמול (ראשון) בבית משפט השלום בירושלים נגד יובל כרמי, פסיכולוג בן 65 תושב העיר, בגין עבירות של יחסי מין בין מטפל למטופל, מעשה מגונה בין מטפל ומטופל במטופלת אחת ומעשה מגונה שלא בהסכמה במטופלת נוספת.

כרמי, פסיכולוג מוכר בירושלים, נעצר בינואר 2021, בחשד לאינוס של מטופלת שלו, ובעקבות זאת הוגשו תלונות נוספות נגדו. עם זאת, כתב האישום כלל עבירות קלות יותר בשתי מטופלות, שעונש המאסר המירבי עליהן הוא ארבע שנות מאסר.

הפסיכולוג, יובל כרמי החשוד בביצוע מעשים מגונים. מתוך הפייסבוק של יובל כרמי, אתר רשמי
"היו פה אקטיים מיניים שנעשו באונס, לא בהסכמה חופשית. הוא היה הפסיכולוג שלי". יובל כרמי/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של יובל כרמי

אחת המתלוננות בתיק מחתה בדף הפייסבוק שלה על סעיפי כתב האישום המקילים: "אני עברתי אונס. עברתי אונס כפול. לא היו פה יחסים של מין, היו פה אקטיים מיניים שנעשו באונס, לא ברצון, לא בהסכמה חופשית ומדעת. הוא היה הפסיכולוג שלי. הוא ידע הכי טוב שאפשר היה לדעת מה הם הטריגרים שמפעילים את הניתוק שלי מהגוף, מתחושת המרחב והזמן שקיבלתי במתנה כאות הישרדות מהפגיעה שעברתי בילדות, והוא הפעיל אותם. לא יכולתי לברוח, לא יכולתי להילחם ולהתנגד אז, וגם לא מול יובל. וזה עדיין לא נקרא אונס".

עוד הוסיפה לתקוף: "אז עדיין כואב לי, ומתפוצץ לי המוח והלב שמערכת המשפט לא מכירה בניתוק כמצב של חוסר הכרה. ובזה היא מאפשרת גם ליובל וגם לאנשי טיפול לנצל ביודעין מצבים כאלה ולפגוע בי ובמי שעברה פגיעה בעבר להיפגע פעם נוספת מבלי להכיר במהות הכפייה שיש במעשה הזה".

הפסיכולוג יובל כרמי. ללא, צילום מסך
מואשם בעבירות מין. כרמי/צילום מסך, ללא

עו"ד תמי אולמן המייצגת את כרמי מסרה בתגובה לכתב האישום: "מדובר בהחלטה נכונה. פרקליטות ירושלים השתכנעה במהלך הדיונים בשימוע כי אין הצדקה להאשים את מרשינו באינוס. אכן העבירות המיוחסות למרשי הן במסגרת אחריות בית משפט השלום. כעת נותר לנו לצלם את מלוא חומר הראיות, ולהגיב לאישומים בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully