וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה איבגי נכנס לכלא לריצוי עונשו על עבירות מין: "לא באתי לטיול בתאילנד"

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 8:58

השחקן שהורשע במעשים ומגונים והטרדה מינית ירצה 11 חודשי מאסר בכלא חרמון. "אני מקווה שהתקופה פה תעבור כמו שהיא צריכה לעבור", אמר בדרכו לבית הסוהר. כניסתו לכלא מגיעה 5 שנים לאחר שהפרשה נחשפה בוואלה!, ואחרי שמאסרו נדחה כדי לאפשר לו לחגוג את החגים עם משפחתו

בווידאו: משה איבגי נכנס לכלא לריצוי עונשו על עבירות מין/צילום: שלומי גבאי

משה איבגי החל היום (רביעי) לרצות 11 חודשי עונש מאסר בכלא חרמון שבצפון, לאחר שהורשע בבביצוע מעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית באישה נוספת. "לא באתי לטיול בתאילנד", אמר עם כניסתו לכותלי הכלא. "אין לי מה להגיד, את מה שהיה להגיד כבר אמרתי ואני מקווה שהתקופה פה תעבור כמו שהיא צריכה לעבור".

איבגי היה אמור להיכנס לכלא כבר בחודש שעבר, חמש וחצי שנים מאז חשיפת הפרשה בוואלה!, אך בית משפט השלום בחיפה דחה את ריצוי מאסרו בארבעה שבועות כדי לאפשר לו לחגוג את חגי תשרי בחיק משפחתו.

משה איבגי בדרך לכלא חרמון. שלומי גבאי, שלומי גבאי
11 חודשי מאסר. איבגי בדרכו לכלא, הבוקר/שלומי גבאי, שלומי גבאי
משה איבגי בדרך לכלא חרמון. שלומי גבאי, שלומי גבאי
איבגי נכנס לבית הכלא, הבוקר/שלומי גבאי, שלומי גבאי

עו"ד מיכאל כרמל, שייצג את איבגי בהליכים המשפטיים, מסר כי "מחר הוא יום עצוב מאוד. משה איבגי נכנס לכלא אך ורק בשל הפרסונה שלו, בגלל שהשם שלו משה איבגי, ולא בגלל המעשים בהם הורשע. משה מתכוון לקחת את המאסר כנקודת שינוי בחיים שלו, ממנה הוא רק יטפס".

גזר דינו של איבגי ניתן בחודש יולי האחרון. ב-23 באוגוסט, איבגי הודיע כי החליט שלא יערער על גזר דינו, שכלל בנוסף פיצוי כספי של 30 אלף שקלים לאחת המתלוננות.

גזר הדין העדכני הגיע אחרי ערעורים הדדיים. המדינה ערערה על קולת העונש ועל זיכויו של איבגי מעבירות שיוחסו לו בהליך שהסתיים ביולי אשתקד ובו הורשע רק בשני מעשים מגונים באישה אחת שעבדה איתו ב-2012. פרקליטות מחוז חיפה דרשה אז 15 חודשי מאסר בפועל, אבל בית המשפט השית עליו שישה חודשי עבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי לאותה אישה בסך עשרת אלפים שקלים. איבגי מצדו ערער על עצם הכרעת הדין בה הורשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully