וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סכסוך עם שותפים: המיליארדר טדי שגיא ניצל מניסיון חיסול בקפריסין

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 8:05

בין שגיא לכמה משותפיו העסקיים התגלה סכסוך על רקע חברות העוסקות בתחום ההימורים באינטרנט. אזרח אזרי המחזיק בדרכון רוסי נעצר כשברשותו אקדח ומשתיק קול, בחשד שהיה בדרכו לפגוע בשגיא. קבוצת שגיא: "אירוע טרור איראני שסוכל, שגיא לא היה היעד"

המיליארדר ואיש העסקים טדי שגיא ניצל במהלך החודש האחרון מניסיון חיסול בקפריסין - ככל הנראה בשל סכסוך עם שותפיו העסקיים על רקע כמה מהחברות שבבעלותו. גופי הביטחון במדינה העבירו התרעה לשגיא, המחזיק באזרחות קפריסאית מתוקף ויזת זהב שלו המוקנית לו בשל הונו.

לשגיא, מייסד חברות ההימורים באינטרנט "פלייטק" ו"סייף צ'ארג'", יש שותפים עסקיים בחברות הנוגעות בתחום זה. בין הצדדים התגלע סכסוך בשנתיים האחרונות. לפי גורמים המקורבים למערכת אכיפת החוק, השותפים העבירו את ה"טיפול" בסכסוך של שגיא ושותפיו לגורמים עברייניים. שגיא, שריצה לפני 25 שנה מאסר בגין עבירות שוחד ומרמה, ניסה בחודשים האחרונים להגיע מולם להסדר. למרות זאת המהלך לא צלח, וככל הנראה הוביל להוצאת ניסיון החיסול לפועל.

טדי שגיא. ניר פקין
ניצל ברגע האחרון. שגיא/ניר פקין

שכיר חרב נעצר עם משתיק קול

כך, במהלך השבוע דיווחו כלי תקשורת בקפריסין על מעצרו של אזרח אזרי, המחזיק בדרכון רוסי, כשברשותו אקדח ומשתיק קול. תחילה חשדו במדינה כי מדובר בשכיר חרב שגויס על ידי איראן וכי בכוונתו לבצע פעולת טרור נגד ישראלים, אולם לאחר מכן עלה החשד שמדובר ברוצח שכיר שניסה לפגוע בשגיא.

האזרח האזרי, כך על פי הפרסומים, נעצר לאחר שחנה עם מכונית שכורה סמוך למקום בו שהו יעדי החיסול סמוך לניקוסיה. הוא אף שכר קורקינט חשמלי ששימש אותו לחצות מוקדם יותר בין צפון לדרום קפריסין ולבצע את המעשים.

עוד בוואלה!

סדרת תחקירים עולמית: המלך עבדאללה העביר יותר מ-100 מיליון דולר למקלטי מס

לכתבה המלאה

הערב דווח בחדשות 12 כי ניסיון החיסול סוכל ברגע האחרון. גופי הביטחון בקפריסין העבירו את האזהרה לשגיא ואנשיו, לאחר שנשלל החשד שמדובר באירוע בעל אופי לאומני.

מקבוצת שגיא נמסר: "מדובר באירוע טרור איראני - שסוכל. היעד לחיסול איננו טדי שגיא אלא ישראלים בקפריסין. מצער שקל כל כך לפרסם מידע שגוי ולפגוע בשמו של אדם".

  • עוד באותו נושא:
  • טדי שגיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully