וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת נערה בת 17 אותרה בקריית מוצקין, בן 49 שהייתה עמו בקשר נעצר

עודכן לאחרונה: 2.10.2021 / 20:44

שומר באתר בניה שזיהה תנועה חשודה דיווח על כך למשטרה, שהגיעה בכוחות גדולים לאזור יחד עם זיהוי פלילי. טרם מציאת גופתה של ליטל יעל מלניק, תושבת אור עקיבא, סבתה דיווחה למשטרה על היעדרותה ומסרה את שמו של החשוד, בן 49 שעובד במוסד פסיכיאטרי

בווידאו: זירת מציאת גופת הנערה ליטל יעל מלניק בקרית מוצקין/עריכה: אביעד בללי

גופתה של ליטל יעל מלניק בת ה-17, תושבת אור עקיבא, אותרה היום (שבת) כשהיא קבורה חלקית באדמה סמוך לחי פארק בקריית מוצקין. כוחות משטרה גדולים וזיהוי פלילי פעלו במקום ועצרו את החשוד, תושב העיר בן 49, שעובד במוסד פסיכיאטרי בטירת הכרמל. החשוד ללא עבר פלילי.

הגופה אותרה בידי שומר של אתר בנייה סמוך שדיווח למשטרה בשעה 09:30, לאחר שזיהה תנועות חשודות במקום. כוחות המשטרה בזירה מצאו את הגופה במה שנראה כמו קבר טרי - ונחקר חשד לרצח. האירוע התרחש ככל הנראה בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר. אמש בשעה 21:30, טרם מציאת הגופה, סבתה של הנערה דיווחה במשטרה על היעדרותה.

גופת נערה בת 17 נמצאה בקריית מוצקין, 2 באוקטובר 2021. ועד שי עגנון 6, אתר רשמי
אתר הבנייה שבו אותרה הגופה, היום/אתר רשמי, ועד שי עגנון 6

הוריה של ליטל יעל מלניק, שלמדה בפנימיית כרמיה בדרום, נמצאים ברוסיה, וסבתה שימשה לה אפוטרופסית. כשדיווחה למשטרה, מסרה את שמו של החשוד, שעובד במוסד פסיכיאטרי בטירת הכרמל, עמו נבדק החשד כי הנערה הייתה בקשר לאחרונה. נבדק החשד כי ההיכרות בין השניים נוצרה בעקבות אשפוזה של הנערה בעבר. הנערה עברה לפנימייה יומיים בלבד לפני היעדרה. במהלך שהותה שם, סיפרה לצוות החינוכי שהיא בקשר עם הגבר החשוד.

החשוד הוא אח במחלקה לנוער וצעירים בני 21-12 במרכז הרפואי לבריאות הנפש "מעלה הכרמל", שם ליטל אושפזה לפני מספר חודשים. בפברואר האחרון נחשף כי מאבטח במחלקה, רפי שרוף, תושב עוספיה בן 23, ביצע עבירות מין חמורות בנערה בת 13 שהייתה מאושפזת שם כחודש וחצי.

גופת אדם אותרה קבורה באדמה בקרית מוצקין, אתר הבניה בו אותרה הגופה, 2 אוקטובר 2021. ., תמונות גולשים
אתר הבניה שבו אותרה הגופה, היום/תמונות גולשים, .
גופת אדם אותרה קבורה באדמה בקרית מוצקין, אתר הבניה בו אותרה הגופה, 2 אוקטובר 2021. ., תמונות גולשים
שוטרים באתר הבניה שבו אותרה הגופה, היום/תמונות גולשים, .

לאחר שדווח על היעדרותה של ליטל השוטרים הגיעו לביתו של החשוד, אך מצאו את הדירה סגורה וחשוכה. היום הם חזרו אל הבית ושם עצרו אותו. מהחקירה עולה כי הם הגיעו לאתר הבנייה יחד, שם לכאורה רצח אותה. מחר המשטרה תבקש את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully