וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בצפון: גבר נורה למוות בג'דיידה-מכר; גבר נוסף נפצע קשה

שני הגברים פונו למרכז הרפואי לגליל, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של איאד דבדוב בן ה-32. המשטרה פתחה בחקירה וביצעה סריקות והערכת מצב באזור. בתוך כך, בראשון ייתכנס צוות שרים מיוחד לטיפול באלימות בחברה הערבית שיכלול את שב"כ: "נעשה את זה מידתי"

בווידאו: תיעוד הרצח בחיפה/מערכת וואלה!

איאד דבדוב, תושב ג'דיידה-מכר בן 32, נורה הערב (שני) למוות ביישוב, בתקרית בה גבר נוסף בן כ-30 נפצע באורח קשה. אמבולנס חיאן פינה את השניים למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו לקבוע את מותו של דבדוב. המשטרה פתחה בחקירה, וכוחות משטרה גדולים הגיעו למקום.

ככל הידוע, שני הגברים שהו ברחוב ביישוב כשהירי כוון אליהם מרכב חולף, והמתנקשים מיד הסתלקו מהמקום. מהמשטרה נמסר כי היא "מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה במסגרת החקירה שנפתחה", וכן כי הנסיבות בבדיקה. כמו כן, מפקד מרחב אשר תת-ניצב שאול צמח מקיים הערכת מצב בסמוך לזירה.

מהמרכז הרפואי נמסר כי מותו של דבדוב נקבע לאחר ניסינות החייאה בחדר הלם. עוד עודכן לגבי מצבו של הפצוע השני, כי לפי שעה הוא מוגדר במצב קשה ויציב, והוא הוכנס לטיפול בחדר ההלם ולצילומי הדמיה.

איאד דבדוב, נורה למוות בג'דידה מכר, 27 בספטמבר 2021. ללא, צילום מסך
קורבן הרצח ה-17 ב״ספטמבר השחור״ של החברה הערבית. דבדוב/צילום מסך, ללא
שני בני אדם נפצעו קשה מירי בג'דידה מכר, 27 בספטמבר 2021. חיאן, אתר רשמי
זירת הירי, הערב/אתר רשמי, חיאן

בתוך כך, ביום ראשון ייתכנס צוות שרים מיוחד בראשותו של ראש הממשלה נפתלי בנט לטיפול במשבר האלימות בחברה הערבית. במהלך הישיבה צפוי סגן השר לביטחון פנים יואב סגלוביץ', הפרוייקטור מטעם הממשלה, להציג תוכנית לטיפול בנושא. לפי בכיר ישראלי, בצוות יקחו חלק כל משרדי הממשלה כולל שב"כ: "מי שמתחנן שנכניס את שב"כ לנושא זה ראשי הערים הערביות. נעשה את זה בצורה נכונה ומידתית".

על פי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית, מתחילת 2021 נרצחו 98 בני אדם, בהם 84 גברים ו-13 נשים. זהו הרצח ה-17 במה שמכונה חודש "ספטמבר השחור", ובחברה הערבית אומרים כי זהו החודש הרצחני ביותר מאז קום המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully