וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 30 נורה למוות על ידי רעולי פנים בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 25.9.2021 / 14:35

הגבר, אחמד אלג'רג'אווי משגב שלום, דמות מוכרת למשטרה, נפצע מירי בחנות נרגילות ברחוב מרכזי בעיר. הוא פונה במצב קשה לבית החולים סורוקה, ושם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. בעל החנות נפצע בינוני. 92 נרצחו בחברה הערבית מתחילת השנה

בווידאו: בן 30 נורה למוות בבאר שבע/מערכת וואלה!

גבר בן 30 נורה אמש (שישי) למוות ברחוב סמילנסקי בבאר שבע. לפי החשד, הצעיר, אחמד אלג'רג'אווי משגב שלום, נכנס לחנות נרגילות - ושם הותקף על ידי שני רעולי פנים ונפצע באורח קשה. בעל חנות הנרגילות נפצע מהירי באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירה

צוות מד"א העניק לשני הפצועים טיפול רפואי במקום ופינה אותם לבית החולים סורוקה בעיר. בתום ניסיונות להציל את חייו, הצוות הרפואי בבית החולים נאלץ לקבוע את מותו של אלג'רג'אווי. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה ופתחו בסריקות אחר החשודים. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב נגב. בעבר הצטלם אלג'ראווי, שהיה דמות מוכרת למשטרה, עם נשק מחוץ למטה היחידה.

אחמד אלג'רג'אווי. תמונות גולשים
אחמד אלג'רג'אווי/תמונות גולשים

שעות לפני הרצח, כתב ראש העיר רוביק דנילוביץ' לתושבים בעקבות העלייה במקרי האלימות. "נושא הביטחון האישי דורש טיפול שורש יסודי ורב מערכתי", הבהיר. "אנחנו פועלים לגיבוש מודל עירוני שישלים את מה שכוחות הביטחון אמורים לבצע", הוסיף, ופירט על יוזמות שונות שנועדו להילחם בפשיעה.

תושבי הדרום מרגישים היטב את האלימות, ונערכים למחאה על חוסר האכיפה. "זהירות! סכנה! מחר זו יכולה להיות את, מחר זה יכול להיות גם אתה", כתבו ב"וועד להצלת הנגב" בקריאה להצטרף להפגנה עתידית. "רגע לפני שמאבדים את הבית, נצא כולנו יחד להילחם ולהצילו. לא נאפשר לנגב שלנו להיות הפקר. דורשים משילות, דורשים ביטחון. בואו להפגין יחד איתנו למען עתיד טוב יותר לילדינו".

עוד בוואלה!

"זה M-16 לכל דבר": הפשיעה ברחוב הערבי הביאה לאלתור כלי נשק - ומכירתם לכל דורש

לכתבה המלאה
אחמד אלג'רג'אווי עם נשק מחוץ לימ"ר דרום. תמונות גולשים
אלג'רג'אווי מחוץ לימ"ר דרום/תמונות גולשים

בחודש שעבר חנך ראש הממשלה נפתלי בנט את האגף החדש של משטרת ישראל לסיכול הפשיעה בחברה הערבית כשלצדו השר לביטחון הפנים עמר בר-לב והמפכ"ל קובי שבתאי. מאז, נרצחו עוד 21 ערבים.

על פי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית, הנרצח הלילה בבאר שבע הוא קורבן הרצח השלישי בתוך כיממה וה-92 בחברה הערבית מתחילת 2021. לשם השוואה, בשנה שעברה כולה נרצחו 113. מנהל מרכז אמאן, עו"ד רדא ג'אבר, סבור כי בקצב הזה השנה ייקבע שיא שלילי חדש במספר הנרצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully