וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוויין חושף: האתר שבו אירע הפיצוץ בטהראן - מתקן טילים סודי של משמרות המהפכה

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 11:15

הפיצוץ, שהתרחש ב-27 בספטמבר, מתגלה כפגיעה באתר טילים. ראש הממשלה נפתלי בנט הצהיר בנאומו באו"ם שהתרחש ביום הפיצוץ כי ישראל תפעל נגד מתקני הגרעין של איראן. יום לפני, שריפה פרצה במתקן מחקר בטהראן, גם הוא של משמרות המהפכה

פיצוץ מסתורי במערב טהראן שדווח ב-27 לספטמבר מסתמן כפגיעה באתר טילים סודי של משמרות המהפכה - כך עולה היום (שישי) מדוח מודיעין של חברת אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI), חברת הלוויינים ופתרונות המודיעין. בתמונות הלויין נראה האזור לפני ואחרי הפגיעה.

יום לפני האירוע המדווח, פרצה שריפה במתקן מחקר בטהראן, גם הוא של משמרות המהפכה. הארגון הודיע כי שלושה אנשים נפצעו בשריפה, וכי הושגה עליה שליטה. לא נמסרו פרטים נוספים על התקרית.

בשנים האחרונות יוחסו לישראל כמה פעולות חבלה נגד תכנית הגרעין של איראן, כולל פגיעה במתקן העשרת האורניום בנתנז באפריל וחיסול מדען הגרעין הבכיר מוחסן פחריזאדה בנובמבר.

אתר טילים סודי של משמרות המהפכה ממערב לטהרן . 1 באוקטובר 2020. דוח מודיעין של חברת הלוויינים ופתרונות המודיעין אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI), אתר רשמי
באתר טילים סודי של משמרות המהפכה/אתר רשמי, דוח מודיעין של חברת הלוויינים ופתרונות המודיעין אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI)
אתר טילים סודי של משמרות המהפכה ממערב לטהרן . 1 באוקטובר 2020. דוח מודיעין של חברת הלוויינים ופתרונות המודיעין אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI), אתר רשמי
אתר הטילים הסודי - לפני ואחרי התקיפה/אתר רשמי, דוח מודיעין של חברת הלוויינים ופתרונות המודיעין אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI)

הדיווח על תקיפת המתקן הגיע כשבאותו היום נאם ראש הממשלה נפתלי בנט בעצרת הכללית של האו"ם ואמר בנושא איראן כי ישראל תפעל נגד מתקני הגרעין של איראן על רקע ההתקדמות המשמעותית בתוכנית הגרעין שלה והיעדר התגובה מצד הקהילה הבינלאומית. "תכנית הגרעין של איראן הגיעה לקו פרשת מים וכמותה גם הסובלנות שלנו. מילים לא עוצרות את סיבוב הצנטריפוגות", אמר בנט.

ImageSat International (ISI) אתר החברה: https://www.imagesatintl.com/.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully