וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים לא ממהרים לאסוף את הבדיקות המהירות לילדים: "חצי מיליון נשארו"

עודכן לאחרונה: 28.9.2021 / 23:15

יומיים לפני החזרה ללימודים מהחגים, רבים מההורים עדיין לא התייצבו בנקודות החלוקה של בדיקות האנטיגן, שניתנות ללא תשלום לילדים מגיל 3 עד 12. במד"א התריעו מעומסים במתחמי הבדיקות: "אל תחכו לרגע האחרון"

בווידאו: יפה בן דוד בועדת החינוך של הכנסת מוחה על הדרישה ממנהלים לבדוק אישורי קורונה/צילום: ערוץ הכנסת

כחצי מיליון ערכות בדיקות מהירות לקורונה טרם נאספו מצוותי מד"א לקראת החזרה ללימודים מחופשת הסוכות ביום חמישי - כך נמסר הערב (שלישי) ממד"א. זאת, ברקע קביעת קבינט הקורונה על מבצע "אנטיגן 2", לפיו ילדי הגנים ובתי הספר היסודיים יידרשו להציג הצהרה חתומה על ידי הוריהם על ביצוע בדיקת קורונה שלילית - אחרת לא יורשו להיכנס למוסד החינוך.

ביום ראשון הודיעו משרדי הבריאות והחינוך כי ילדים בני 12-3 שהחלימו מקורונה במהלך חצי השנה האחרונה לא יחויבו בביצוע בדיקת אנטיגן - כך שייתכן והייתה להחלטה המעודכנת השפעה על כמות הבדיקות המהירות שנאספו.

בדיקות וחיסונים לנגיף הקורונה לילדים בכפר סבא 6 ביולי 2021. ראובן קסטרו
לא לחכות לרגע האחרון/ראובן קסטרו

עד כה, מד"א חילקו כ-1.1 מיליון ערכות לבדיקות המהירות, וימשיכו לחלקן עד מחר בערב בכ-430 מתחמים ברחבי הארץ. על מנת על מנת לחסוך זמן בעמדות החלוקה, ניתן להירשם מראש באתר מד"א בכתובת או בטלפון 5160*.

הבדיקה המהירה תתבצע על ידי ההורים בבית באופן עצמאי ביום רביעי, ערב חזרת הילדים ללימודים. תלמיד שיימצא חיובי בבדיקה המהירה, יידרש להגיע לבדיקת PCR בעמדות הבדיקה ברחבי הארץ.

מנכ"ל מד"א אלי בין פנה להורי התלמידים בני 12-3 בבקשה שלא יחכו "לרגע האחרון" ויגיעו כבר הערב ומחר בבוקר למתחמי מד"א כדי לקבל את הערכות.
 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully