וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורים יידרשו בתו ירוק או הצגת בדיקה שלילית כתנאי כניסה לבתי הספר ולקבלת משכורת

משרד החינוך הודיע למנהלי מוסדות החינוך כי צוותי הוראה שלא יעמדו בתקנות התו הירוק החדשות שייכנסו לתוקף ב-3 באוקטובר, או כאלו שלא יציגו בדיקות שליליות - לא יורשו ללמד, גם לא בהוראה מרחוק. כמו כן, היעדרותם תיחשב ככזו שאינה מוצדקת ואינה מזכה בקבלת שכר

בווידאו: יפה בן דוד בועדת החינוך של הכנסת מוחה על הדרישה ממנהלים לבדוק אישורי קורונה/צילום: ערוץ הכנסת

משרד החינוך הודיע היום (חמישי) למנהלי מוסדות החינוך כי עובדי הוראה שאין ברשותם תו ירוק או בדיקה שלילית לקורונה - לא יוכלו להיכנס לבתי הספר והגנים. כמו כן, עובדים אלו לא יוכלו לקיים הוראה מרחוק והיעדרותם תיחשב ככזו שאינה מוצדקת ואינה מזכה בקבלת שכר. זאת, בהתאם לקביעת הממשלה.

לפי הודעת משרד החינוך, החל מ-3 באוקטובר, תקנות התו הירוק יתעדכנו כך שאדם יהיה זכאי לתו רק אם התחסן במנה השלישית נגד הקורונה, מי שטרם עברה חצי שנה מאז שקיבל את החיסון השני, החלים מהווירוס, או התחסן במנה אחת לאחר שהחלים.

חזרת תלמידי חטיבות הביניים ללימודים, בי"ס יונתן נתניהו, רעננה, 7 במרץ 2021. ראובן קסטרו
תקנות התו הירוק יתעדכנו ב-3 באוקטובר. בית הספר יונתן נתניהו, רעננה/ראובן קסטרו

בתוך כך, משרד החינוך עדכן כי 5,921 בני אדם אובחנו כמאומתים לקורונה ביממה האחרונה. מתוך 106,913 הבדיקות שבוצעו, 5.64% יצאו חיוביות. עוד עודכן כי מספר החולים הקשים לפי שעה עומד על 723 בני אדם, בהם 197 מונשמים. מפרוץ המגפה מתו בישראל 7,592 בני אדם מהנגיף.

עוד עודכן כי בישראל חוסנו במנה השלישית כבר 3,128,158 אנשים. זאת, ברקע אישור מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) הלילה את המלצת מומחיו, לפיה מנת הבוסטר תינתן לבני 65 ומעלה ולקבוצות סיכון, בהן צוותי הוראה ובריאות. החלטת המינהל כפופה לאישור של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), שצפוי להצביע בנושא היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully