וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שדרס למוות את ברק חורי בן ה-12 ביום כיפור שוחרר למעצר בית

עודכן לאחרונה: 24.9.2021 / 16:02

בית משפט השלום בתל אביב החליט בהסכמת המשטרה לשחרר את ערן אזולאי, החשוד בהמתה בקלות דעת, על אף שאתמול מסרה המשטרה כי מלבד נהיגה תחת השפעת אלכוהול, הוא חשוד שנהג גם תחת השפעת קנאביס. נאסר על ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה

הוריו של ברק חורי: ״ניצל כל רגע מחייו, כנראה הוא הרגיש"/צילום: טל שמעוני, באדיבות המשפחה. עריכה: ליר שפיגלר

בית משפט השלום בתל אביב שחרר היום (שישי) למעצר בית את ערן אזולאי, שדרס למוות את ברק חורי בן ה-12 ביום כיפור. זאת, בהסכמת המשטרה ולאחר שאתמול הוארך מעצרו ביום אחד. במהלך הדיון אתמול, אמר נציג המשטרה כי הוא חשוד שנהג גם תחת השפעת קנאביס, ולא רק תחת השפעת אלכוהול.

אזולאי שוחרר למעצר בית של שבועיים בבית אביו, ונאסר אליו ליצור קשר עם מעורבים כלשהם בפרשה.
הוא יפקיד ערבות של 3,000 שקלים במזומן, לצד ערבות של צד שלישי על סך עשרת אלפים שקלים. נאסר עליו לצאת מהארץ והוא יתחייב להגיע לחקירה בהתאם לדרישת המשטרה.

ברק חורי, נדרס למוות כשרכב על אופניים בערב יום הכיפורים. באדיבות המשפחה
ברק חורי בן ה-12/באדיבות המשפחה

אזולאי, תושב המרכז בן 40, חשוד שנהג בערב כיפור בעת שהיה שיכור ותחת השפעת סמים, ופגע עם רכבו בברק בן ה-12, כשרכב על אופניו בכביש 4 ליד גבעת שמואל. אזולאי חשוד בהמתה בקלות דעת.

לאחר התאונה מסרה המשטרה כי אזולאי נמצא שיכור לאחר שעבר בדיקת ינשוף ונמצא ששתה לכאורה כפול מהמותר. מדובר בפעם השלישית שבה נתפס נתפס נוהג בשכרות, כאשר ב-2014 וב-2015 היה מעורב בתאונות שלאחריהן נמצא כי נהג שיכור.

ברק חורי, נדרס למוות כשרכב על אופניים בערב יום הכיפורים. באדיבות המשפחה
"היה מצייר, מתכנת רובוטים, סורג, שר ומנגן בפסנתר, שחיין בנבחרת תחרותית". חורי/באדיבות המשפחה

חורי היה הבן האמצעי מבין שלושת ילדיהם של צופית ואיציק תושבי רמת גן. הוא נדרס למוות חודש לפני בר המצווה שלו, כשרכב על אופניו בערב כיפור בדרכו לבית חברו הטוב בפתח תקווה. תחילה פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, אז הועבר לבית החולים שניידר לילדים, ושם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.

הוריו סיפרו עליו בגאווה כי הוא "היה מצייר, מתכנת רובוטים, סורג, שר ומנגן בפסנתר בשתי להקות, שחיין בנבחרת תחרותית. ברק אהב לעסוק וליצור בחומרים ממוחזרים. את שקית המחזור שלנו בבית, היה קשה לזרוק, תמיד ברק היה צריך לעבור עליה לפני, לראות שאין דבר שבכל זאת אפשר להשתמש בו. כשהיינו מטיילים ברחוב הוא היה מבחין בפסולת אלקטרונית והיה רוצה לקחת אלינו הביתה, ולפרק את אותו מכשיר להרכיב מחדש ומשמיש את זה לפי הדמיון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully