וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הנהג שדרס למוות את ברק חורי: "הוא בן נורמטיבי, מקווה שהעליהום ייפסק"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 11:31

רפי אזולאי, אביו של ערן שדרס למוות את בן ה-12 בערב כיפור, טען בריאיון ל-103FM כי בנו מביע צער על המקרה. "הוא מלח הארץ, מתנדב ותורם לחברה". הוא תיאר את "הנסיבות" שהביאו לאירוע וההרשעות הקודמות של בנו בגין נהיגה בשכרות. "לא נוגע במשקאות כבר 6 שנים"

הוריו של ברק חורי: ״ניצל כל רגע מחייו, כנראה הוא הרגיש"/צילום: טל שמעוני, באדיבות המשפחה. עריכה: ליר שפיגלר

רפי אזולאי, אביו של ערן אזולאי, שדרס למוות בערב יום הכיפורים את ברק חורי בן ה-12, אמר הבוקר (ראשון) כי בנו הוא אדם "נורמטיבי, מלח הארץ. הוא מנכ"ל חברה, מתנדב ותורם לחברה. הוא מביע צער גדול על כל מה שקרה והנסיבות שהביאו למצב".

בריאיון ל-103FM אמר האב כי הוא "מקווה שהעליהום יפסיק. אנחנו דואבים מאוד את המשפחה היקרה. לי אישית כואב יותר על הילד מאשר על הבן שלי, אבל ישנן הרבה נסיבות, שאני לא רוצה לקרוא להן מקילות". על ההרשעות הקודמות של בנו בגין נהיגה בשכרות אמר אזולאי: "הבן שלי לא נוגע במשקאות כבר שש שנים".

ברק חורי, נדרס למוות כשרכב על אופניים בערב יום הכיפורים. באדיבות המשפחה
"כואב לי יותר עליו מאשר על הבן שלי". ברק חורי/באדיבות המשפחה

הוא הוסיף כי יש לתת "למערכת המשפט שתעשה את שלה". על משפחתו של ברק אמר האב: "ראיתי את האמא מדברת וליבי כואב איתה". לדבריו, לא יצא לו לדבר עם בנו. "הוא הספיק להגיד לי שתי מילים בטלפון: 'אבא, אני מאוד מצטער'".

אמו של ברק חורי שיתפה בתחושותיה בריאיון לינון מגל ויריב אופנהיימר ב-103FM: "נורא ואיום אני לא מאחלת את זה לאף הורה. בכלל, לאף אחד. זה כאב בלתי נתפס. זה ילד שהוא לא בזבז דקה מהחיים שלו, דקה. כל דקה מנוצלת והופכת ל־5 דקות. היה מצייר ותוך כדי שומע בטהובן ונכנס לאקסטזה מבטהובן, היה מנגן בפסנתר, חבר בשתי להקות, באחת שר ובשנייה היה קלידן".

אביו של ברק, איציק, אמר כי "אנחנו כמובן נרצה שימצו את הדין עם הנהג, שיחקרו וימצו את הדין עד תום. אין פה בכלל חולק".

האכרת מעצר של בן ה-40 החשוד שהרג בן 12 ביום כיפור, 16 בספטמבר, 2021. יותם רונן, יותם רונן
הארכת מעצרו של הנהג הפוגע, ערן אזולאי/יותם רונן, יותם רונן

פרקליטו של אזולאי עו"ד חאלד סווליחי אמר בבית המשפט, בעת הדיון על הארכת מעצרו, כי "החשוד בגדר הלום קרב מהאירוע שחווה כרגע. ליבו יוצא למשפחת קורבן העבירה ומצר על התוצאה. בין זה לבין לקבוע שיש חשד סביר שביצע עבירה כלשהי המרחק רב מאוד".

שופטת בית המשפט השלום, ד"ר מיה רויזמן-אלדור, כתבה בהחלטתה כי "כבר עתה אציין כי מדובר במקרה מצער ביותר, יש לומר אף טרגי שאין לי כל ספק שגם החשוד עצמו מבכה את תוצאותיו, ומצר עליהן כפי שגם נטען בפני. לצד זאת לא ניתן להתעלם מנסיבות האירוע ומתוצאותיו כפי שעולות מן החומר המצוי בפניי".

ביום רביעי האחרון, ערב יום הכיפורים, יצא ברק חורי בן ה-12 מבית משפחתו ברמת גן לבית חברו בפתח תקווה. בדרכו הוא נפגע באורח אנוש מרכב בכביש 4 סמוך לגבעת שמואל. תחילה פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, אז הועבר לבית החולים שניידר לילדים, ושם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. הנהג הפוגע, ערן אזולאי, תושב באר יעקב בשנות ה-40 לחייו, נעצר בחשד להמתה בקלות דעת ונהיגה בשכרות.

מהמשטרה נמסר כי אזולאי נמצא שיכור לאחר שעבר בדיקת ינשוף ונמצא ששתה לכאורה כפול מהמותר. זו הפעם השלישית שהוא נתפס נוהג בשכרות. ב-2015 היה מעורב בתאונה שבה נמצא שיכור וכך גם ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully