וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדריסה למוות של בן ה-12 ליד גבעת שמואל: הנהג היה תחת השפעת אלכוהול

עודכן לאחרונה: 17.9.2021 / 6:42

ערן אזולאי, כבן 40, נעצר לחקירה בחשד שנהג בערב החג בעת שהיה בגילופין, ופגע עם רכבו בילד מרמת גן, שרכב על אופניו בכביש 4. אזולאי הובא לדיון בבימ"ש השלום בת"א, ומעצרו הוארך עד ליום ראשון. "הרכב הגיע במהירות מטורפת", סיפרה עדת ראייה

הארכת מעצרו של ערן אזולאי/יותם רונן

ערן אזולאי, תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו, נעצר הערב (חמישי) לחקירה בחשד שנהג בערב כיפור בעת שהיה שיכור, ופגע עם רכבו בילד בן 12 שרכב על אופניו בכביש 4, שמת לאחר מכן מפצעיו. אזולאי הובא הערב לדיון בבית משפט השלום בתל אביב, ומעצרו הוארך עד ליום ראשון. סעיפי החשד העולים מהחקירה הם המתה בקלות דעת, נהיגה תחת השפעה משקאות משכרים ונהיגה בקלות ראש.

מהמשטרה נמסר כי אזולאי נמצא שיכור לאחר שעבר בדיקת ינשוף ונמצא ששתה לכאורה כפול מהמותר. זו הפעם השלישית שהוא נתפס נוהג בשכרות; ב-2015 היה מעורב בתאונה שבה נמצא שיכור וכך גם ב-2014.

פרקליטו של אזולאי עו"ד חאלד סווליחי אמר בבית המשפט כי "החשוד בגדר הלום קרב מהאירוע שחווה כרגע. ליבו יוצא למשפחת קורבן העבירה ומצר על התוצאה. בין זה לבין לקבוע שיש חשד סביר שביצע עבירה כלשהי המרחק רב מאוד".

זירת התאונה שבה נפצע בן 11 באורח קשה בנתיבי איילון, 16 בספטמבר 2021. מד"א
זירת התאונה בכביש 4, אמש/מד"א

שופטת בית המשפט השלום, ד"ר מיה רויזמן-אלדור, כתבה בהחלטתה כי "כבר עתה אציין כי מדובר במקרה מצער ביותר, יש לומר אף טרגי שאין לי כל ספק שגם החשוד עצמו מבכה את תוצאותיו, ומצר עליהן כפי שגם נטען בפני. לצד זאת לא ניתן להתעלם מנסיבות האירוע ומתוצאותיו כפי שעולות מן החומר המצוי בפניי".

נטע שפיר, שרכבה לצדו של הילד בכביש 4, תיארה בפייסבוק את השתלשלות האירועים שהובילו למותו, אותם כתבה ביום התאונה. "לפני שעתיים בדיוק רכבתי להנאתי על כביש 4. חבורות הרוכבים עדיין לא הגיעו, היינו על הכביש רק אני ועוד ילד-נער מתוק. כשחלפתי על פניו האטתי ואמרתי לו שלום בחיוך. משהו בו שבה את ליבי", כתבה.

"פתאום הגיע רכב במהירות מטורפת. לא ניסה לזוז הצידה, לא ניסה לבלום. נסע דוך אלינו. צרחתי באימה ורצתי לשוליים, קיוויתי שהילד גם הוא ברח", תיארה. "אבל אחרי שבריר שנייה שמעתי קול נפץ זוועתי של התנגשות. אחריו ירד עלי ענן אבק מסמא, וריח נורא של שריפה. הצילו, צרחתי, הצילו. ורק חיפשתי בעיני את הילד. ולא ראיתי אותו. לא ילד ולא אופניים. צרחתי כמו מטורפת. איפה הילד, צרחתי. היה פה ילד, תזעיקו עזרה. הכביש היה מלא שברים. האופניים התרסקו ועפו כמה עשרות מטרים קדימה. והילד המתוק מדבש, שרק השנייה דיברתי איתו, עף עוד יותר רחוק, התרסק ואיבד הכרה".

עוד בוואלה!

במהלך החג: 2,583 נזקקו לטיפול רפואי, בן 15 נהרג מפגיעת רכב סמוך לגבעת שמואל

לכתבה המלאה
האכרת מעצר של בן ה-40 החשוד שהרג בן 12 ביום כיפור, 16 בספטמבר, 2021. יותם רונן, יותם רונן
הארכת מעצרו של החשוד/יותם רונן, יותם רונן

צוות של מד"א שהגיע לזירה העניק לילד טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשהוא במצב אנוש, ומותו נקבע בבית החולים. "הנער רכב על האופניים כשהוא ממוגן בקסדה ומגנים. הוא שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. יחד עם צוותים נוספים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה מאוד כשהוא מונשם. בבית החולים, למרות מאמצים ארוכים של הרופאים להציל את חייו, הם נאלצו לקבוע את מותו".

יום כיפור בירושלים, 16 בספטמבר 2021. רויטרס
18 פצועים והרוגים בתאונות. יום כיפור בירושלים/רויטרס

קטל בכבישים בכיפור

במהלך היממה האחרונה נהרג גם רוכב אופנוע כבן 20, שמת במהלך רכיבה בשטח פתוח סמוך לצומת געתון. כמו כן, נער בן 11 נפצע באורח קשה לאחר שנפגע מרכב בעת שרכב על אופניו בכביש 20 סמוך למחלף המעפילים.

15 בני אדם נוספים נפצעו בתאונות דרכים ברחבי הארץ במהלך יום כיפור, בהם אחד שנפצע באורח בינוני ו-14 באורח קל. כמו כן, 226 בני אדם נפגעו ונזקקו לטיפול רפואי עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, בהם 5 שנפצעו באורח בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully