וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לאחר הביקור במצרים: בנט נפגש עם משפחתו של אברה מנגיסטו השבוי ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 11:47

בפגישה שנערכה בלשכתו של ראש הממשלה בירושלים, אמר בנט למשפחתו של מנגיסטו, המוחזק בעזה, כי הוא מחויב באופן אישי להשבת החיילים והאזרחים, וכי דלתו פתוחה בפניהם. בפגישה נכח גם מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, שהצטרף גם לפגישתו של בנט עם א-סיסי, שם עלתה הסוגיה

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש היום (שלישי) בלשכתו בירושלים עם משפחתו של השבוי אברה מנגיסטו, המוחזק ברצועת עזה. בנט אמר לבני המשפחה כי הוא מחויב באופן אישי להשבת החיילים והאזרחים המצויים ברצועת עזה, וכי דלתו פתוחה בפניהם.

הפגישה התקיימה במסגרת פגישות עדכון שבנט מקיים עם משפחות השבויים והנעדרים מעת לעת. עוד נכחו בפגישה גם המזכיר הצבאי לראש הממשלה אבי גיל וראש המטה לביטחון לאומי איל חולתא.

בפגישה השתתף גם מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, שהצטרף לראש הממשלה בנט בפגישתו עם נשיא מצרים עבד אל פתאח א-סיסי אתמול בשארם א-שייח', וסוגיה זו עלתה גם בפגישה עם הנשיא המצרי.


.

בנט- א סיסי. אתר רשמי, מערכת וואלה!
דנו גם בסוגיית גופות החיילים שבידי חמאס, ובאזרחים הישראלים המוחזקים בעזה. בנט וא-סיסי/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בפגישתם אתמול, דן בנט עם הנשיא המצרי בסוגיית גופות החיילים שבידי חמאס והאזרחים הישראלים שמוחזקים ע"י הארגון ברצועה. באופן חריג, ביקורו של בנט במצרים היה פומבי והמצרים עשו מאמץ כדי להחצין אותו. ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נפגש כמה פעמים עם הנשיא א-סיסי במצרים, אך כל הביקורים האלה היו חשאיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully