וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתרסקות ליד יוון: בכיר לשעבר במשרד התקשורת ואשתו נהרגו בדרך לחופשה

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 8:54

חיים גרון, לשעבר סמנכ"ל הנדסה ורישוי במשרד ואחד מעדי התביעה במשפט נתניהו, ורעייתו אסתי, הם שני ההרוגים באסון. ככל הנראה, גרון הטיס את המטוס, שהמריא מחיפה לכיוון סאמוס, אי יווני סמוך לחופי טורקיה - והתרסק זמן קצר לפני הנחיתה מסיבה שטרם התבררה

בווידאו: זירת התרסקות מטוס קל, סמוך לאי סאמוס, יוון/מערכת וואלה!

חיים ואסתי גרון הם שני הישראלים שנהרגו אמש בהתרסקות המטוס הקל בדרך ליוון - כך נודע הבוקר (שלישי). גרון, סמנכ"ל הנדסה ורישוי לשעבר במשרד, היה ככל הנראה זה שהטיס את המטוס, שהמריא מחיפה בשעות הצהריים במטוס ססנה לכיוון סאמוס, אי יווני סמוך לחופי טורקיה - והתרסק זמן קצר לפני הנחיתה, מסיבה שטרם התבררה.

גרון, שהיה גם עו"ד, הוא אחד מעדי התביעה בתיקי האלפים. מתוקף תפקידו הוא היה האיש הבכיר במשרד התקשורת בנושא הרגולציה על בזק.

אסתי וחיים גרון. פייסבוק, צילום מסך
אסתי וחיים גרון/צילום מסך, פייסבוק

עיתונאי חדשות 13, רביב דרוקר, הסביר בריאיון ל-103 כי גרון אינו עד מרכזי בתיק 4000, ולטרגדיה לא צפויה להיות השפעה גדולה על המשפט. "גרון היה סמנכ"ל הנדסה במשרד התקשורת, אני מכיר אותו טוב, ראיינתי אותו ובמובן הזה מאוד כואב הלב. הוא יצא לפני כמה שנים לפנסיה אחרי הרבה מאוד מאבקים בעיקר עם השר כחלון ומנכ"ל המשרד שלו, וחי את החיים, ובאמצע החיים קרה את הדבר הנורא הזה ועל כך כואב הלב", אמר דרוקר.

"הוא לא עד מרכזי בתיק 4000, הוא עד בתיק. הוא העיד לתביעה כמעט כעד מומחה, ניתן יהיה למלא את נעליו", הוא הוסיף. "ברמה האנושית פשוט כואב הלב. זו טרגדיה מאוד גדולה למשפחתו, על משפט נתניהו זה כנראה לא ישפיע".

עוד בוואלה!

2 ישראלים נהרגו בהתרסקות מטוס קל סמוך ליוון

לכתבה המלאה

באי היווני היו מי שאמרו כי מעט לפני ההתרסקות נראה המטוס מיטלטל ונשמע קול נפץ, מה שמעיד אולי על תקלה טכנית שגרמה להתרסקות הקטלנית. ארגון זק"א מסייע בסידורי העברת הגופות לקבורה בארץ.

המטוס החד מנועי, ארבע מושבי מדגם ססנה 182, הוא אחד המטוסים הקלים הפופולריים בעולם זה כ-50 שנה. הוא נחשב על דגמיו השונים למטוס בטוח מאוד.

זירת התרסקות המסוק. טוויטר, אתר רשמי
זירת ההתרסקות, אמש/אתר רשמי, טוויטר
חיים גרון. פייסבוק, צילום מסך
התרסקות בדרך לחופשה. גרון/צילום מסך, פייסבוק

ביוון פועלים לאיתור שרידי המטוס והחלו למשות את השברים מהמים. "גילינו שברים של המטוס במים כקילומטר דרומה משדה התעופה. חילצנו שתי גופות מהמקום", אמר גורם במשמר החופים לסוכנות הידיעות רויטרס. לפי גורמים ברשויות התעופה ביוון, נפתח מבצע חיפוש והצלה, הכולל סירת דייגים וסירות של משמר החופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully